Pe 16.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 551
  • 648

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtuisi jo ikämiehiin, Liigassa pelaa liki 20 vuotta nuorempia siloposkia, kenelle ei edes pleijari parta kasva.
Pelaa liigassa, koska ikämiehissä ei pärjäis: Ikämiehet on katottu kikat 100+ kertaa videolta (siis VHS-nauhalta). Siloposkilla ei ole videoita eikä voi oppia Taikurin temppuja.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja voittomaalin Tampereella tekee Ikosen Joona Eemelin syötöstä. Tästä on unet nähty! No voi se olla turkulainen pizzamaestro Maccellikin. Ei voi tietää, vaikka tiedänkin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sportille näköjään riitti, että sai olla mukana. Kärpät pelaa puolivaloilla ja vie sarjan selkeesti.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Ei se edes olisi mikään kovin suuri ihme, vaikka Ilves menisikin jatkoon. 20min menee yllättävän nopeasti ja sitten jatkoajan alkuun joku tsägämaali.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siirryn kyllä tähän Ilves-KooKoo peliin itse. Tulispa jatkot.
 

SgtMarkov

Jäsen
Ei se edes olisi mikään kovin suuri ihme, vaikka Ilves menisikin jatkoon. 20min menee yllättävän nopeasti ja sitten jatkoajan alkuun joku tsägämaali.
Kyllä sä nyt jaksat jankkaa tosta Ilveksen jatkoonmenosta. Oishan se varmasti teille toivottavaa, koska miten supernoloa se olisikaan teikäläisille lähteä lomille jotain mestisjengiä vastaan. =)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Miksi KK on muuttunut noin passiiviseksi, tilannehan on tasan, miksi lopettaa karvaus kun se on hyvin toiminut. Recipe for disaster
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä sä nyt jaksat jankkaa tosta Ilveksen jatkoonmenosta. Oishan se varmasti teille toivottavaa, koska miten supernoloa se olisikaan teikäläisille lähteä lomille jotain mestisjengiä vastaan. =)
Täh? HIFK kohtaa Kärpät.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä sä nyt jaksat jankkaa tosta Ilveksen jatkoonmenosta. Oishan se varmasti teille toivottavaa, koska miten supernoloa se olisikaan teikäläisille lähteä lomille jotain mestisjengiä vastaan. =)

Mun käsittääkseni tän ottelun voittaja tulee Lukon vastustajaksi eikä HIFKin vai onko kabinetissa tullut muutos?
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En minä tiedä? Viimesin grafiikka mitä olen jossain nähnyt niin tän parin voittaja oli menossa HIFKiä vastaan.
Missähän tuommoinen grafiikka on ollut?
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Kyllä sä nyt jaksat jankkaa tosta Ilveksen jatkoonmenosta. Oishan se varmasti teille toivottavaa, koska miten supernoloa se olisikaan teikäläisille lähteä lomille jotain mestisjengiä vastaan. =)
Aijaa. Luulin, että HIFK:n vastustajaksi tulee Kärpät :D Oikeasti mulle on aivan sama kumpi menee jatkoon, kun ei ole edes rahaa pelissä. Se olisi vaan HAUSKAA kaiken tämän huutelun jälkeen.

HAHAHAHAHAHHAAH ja sieltä Ilves maali :D
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle kerrottiin äsken, että jatkoeriä päätyyn asti.

edit: Yläpeukkua sun nimimerkille. Huvitti aikoinaan Karjala-lippisten raivo Artyukhinia kohti, kun heitteli suomipelaajia kuin märkiä rättejä. :D
Siitä se melkein on saanut alkunsakin, tai oikeastaan kun riehui KHLssä ottaen abaut pari sataa minuuttia boksia kaudessa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voihan Myttynen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
KooKoon äijät kolaroi ja Myde nöytyyttää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös