Tolvanen hyytyy. Ei osu edes ladon seinään yv'lläkään.
Haha jep!Jep, ja jos satutaan voittamaan niin ne pelithän on pelkkiä merkityksettömiä Korean EHT-höntsiä :D
Pitää muistaa, että jostain kumman syystä Suomi on voittanut ainoat MM-kultansa silloin kun muilla joukkueilla ei ole ollut läheskään paras joukkue. Mä arvostan eniten kuitenkin Torinon hopeaa.Jep, ja jos satutaan voittamaan niin ne pelithän on pelkkiä merkityksettömiä Korean EHT-höntsiä :D
Kyl mä äkkiä muistelisin että esim. Venäjällä oli ihan asiallinen jengi 2011 MM-kisoissa, ja joku Kanadakin saa aina hyvän joukkueen MM-kisoihin.Pitää muistaa, että jostain kumman syystä Suomi on voittanut ainoat MM-kultansa silloin kun muilla joukkueilla ei ole ollut läheskään paras joukkue. Mä arvostan eniten kuitenkin Torinon hopeaa.
Tsekillä ja Slovakialla myös tuona vuonna ihan kovat joukkueet.Kyl mä äkkiä muistelisin että esim. Venäjällä oli ihan asiallinen jengi 2011 MM-kisoissa, ja joku Kanadakin saa aina hyvän joukkueen MM-kisoihin.
Joo, Tshekillä oli ainakin Jagr johtotähtenä siellä. Mut ihan paskat kisat nekin, väärin voitettu.Tsekillä ja Slovakialla myös tuona vuonna ihan kovat joukkueet.
Pitää muistaa, että jostain kumman syystä Suomi on voittanut ainoat MM-kultansa silloin kun muilla joukkueilla ei ole ollut läheskään paras joukkue. Mä arvostan eniten kuitenkin Torinon hopeaa.