Itse sain kimmokkeen katsoa ilman muuta kun alkaa. Kai sillekin seuranta-ketju on tulossa?
Hinttien ja nynnyjen lauantai-illan valvojaiketju? Eiköhän sellaiselle kierrätyskeskuksessa ole tilausta.
Itse sain kimmokkeen katsoa ilman muuta kun alkaa. Kai sillekin seuranta-ketju on tulossa?
Mietin kyllä kanssa että Krista Sick-Friikki sais kyllä hommata silikonititsit itselleen, olis se sillon parempi vaikka noin yleisesti luomua kannatankin.Se juontaja olisi erittäin jees jos hommaisi kunnon ryntäät.
Se juontaja olisi erittäin jees jos hommaisi kunnon ryntäät.
Oon muuten miettiny että onkohan Ape "Eip" Suhonen tajunnut sitä että sen lempinimi tarkoittaa amerikan kielellä apinaa.Ape, miks ei 2-1 riitä?
Ape tykkää alistaa. Kysykää vaikka vaimolta.Ape, miks ei 2-1 riitä?
En tiedä olenko mennyt helppoon, mutta mielestäni poikaa on hehkutettu tulevaisuuden super starana.
Oon muuten miettiny että onkohan Ape "Eip" Suhonen tajunnut sitä että sen lempinimi tarkoittaa amerikan kielellä apinaa.
Koiranruoka Apina Suhonen. Kysytty äijä.Ja etunimi koiranruokaa.
Ah kyllä on Jussi Saarista ikävä. "Tit juu nou tät Sakuu Koivuu is joinin tiim Finlant?"
Tolvasta verrattu Bureen.
Tulee mieleen Ape Escape peliOon muuten miettiny että onkohan Ape "Eip" Suhonen tajunnut sitä että sen lempinimi tarkoittaa amerikan kielellä apinaa.
No siellä näköjään yks jonne jo ilmoittautui paikalle, Bure teki viisi maalia Suomea vastaan Naganon välierässä.Viittaatko Naganoon 98 ja Buren 4 pörsään... Joo Jonnet ei edes tiedä mikä Nagano ja Kuka Bure ?
Niilo on aikamoinen tilastoniilo.No siellä näköjään yks jonne jo ilmoittautui paikalle, Bure teki viisi maalia Suomea vastaan Naganon välierässä.
Käyttiköhän Alpo sitä nimeä Winnipegissä? I'm Alpo Suhonen, you can call me Ape.Oon muuten miettiny että onkohan Ape "Eip" Suhonen tajunnut sitä että sen lempinimi tarkoittaa amerikan kielellä apinaa.
No siellä näköjään yks jonne jo ilmoittautui paikalle, Bure teki viisi maalia Suomea vastaan Naganon välierässä.
Ehkä se aatteli että kun ollaan Kanadassa niin kanadaksi se ape tarkoittaa jotain muuta.Käyttiköhän Alpo sitä nimeä Winnipegissä? I'm Alpo Suhonen, you can call me Ape.