Pe 16.12.2011 Jokerit - HC Mountfield Ceské Budejovice

  • 29 635
  • 155

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
8 minuuttia pelistä nähty ja jos Jokerit onnistuu tämän häviämään niin se vaatii jo ison luokan perseilyä joukkueelta. Tasoero on aika huima suomikiekon eduksi.

edit. 5-1
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kertisiii! Loistava peli ollut muutenkin LKPlta!
 

Sutter #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hurricanes, CC, Jokerit
Kerälä laittaa yläpeltiin kiekon Lahden komeasta passista! Kyllä on komeaa tällä hetkellä Jokereiden peli.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaskan loitosyötöstä Kerälälle ottelun toinen maali. 5-1 ja vihulainen vaihtaa maalivahtia. Lisää tulossa?
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelin että mitä helvettiä, mikä 5-1. Ja sitten tajusin että pidin digiboksia hetken pausella kaljanhakureissun ajan. On tämä ihanaa :D
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kertisiii! Loistava peli ollut muutenkin LKPlta!

Hieno maali!

Kaikki kunnia Jokereile ja itse toivon ehdottomasti että menee jatkoon ja finaaliin.

Olen kuitenkin katsonut lähetystä nyt tämän toisen erän ajan ja kukaan ei voi kyllä väittää, että vastustaja olisi minkään HUIPPUJOUKKUE.. Aivan järkyttävää puolustuspeliä.
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa peliä sekä Filppulan, että Kerälän ketjuilta. Hyvä jos molemmat ketjut pääsevät tässä turneessa kunnon vauhtiin, ja tuovat sen vireen vielä joulun jälkeen liigaankin.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Kiitokset vaan streamin linkittäjälle. Hyvän näköistä peliä Jokerit kyllä esittää, ilo katsoa vaikkakin tasoero on suuri. Iso peukku Jokerifaneille jotka pitää hyvin meteliä!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hieno maali!

Kaikki kunnia Jokereile ja itse toivon ehdottomasti että menee jatkoon ja finaaliin.

Olen kuitenkin katsonut lähetystä nyt tämän toisen erän ajan ja kukaan ei voi kyllä väittää, että vastustaja olisi minkään HUIPPUJOUKKUE.. Aivan järkyttävää puolustuspeliä.

Onse kumma, että tämä vastustaja pääsi jatkoon ottamatta koukkaan kertaakaan. Toki kyllähän se jo kertoo jos peli on 5-1, että vastus ei ole tänään varmastikkaan parhaimillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös