Pe 16.12.2011 Jokerit - HC Mountfield Ceské Budejovice

  • 29 635
  • 155

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan kaikella riskillä, modet voi heittää mut takaisin linnaan, mutta olisi perkeleen kiva tietää, onko paska kuva minun ja yhteyeni ongelma vai Katsomon ? Miten muilla ? Nyt näkyy vanhaa Katsomon pätkää virheettä eli maajoukkue lätkää. Vituttaa niin että pää räjähtää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Ihan kaikella riskillä, modet voi heittää mut takaisin linnaan, mutta olisi perkeleen kiva tietää, onko paska kuva minun ja yhteyeni ongelma vai Katsomon ? Miten muilla ? Nyt näkyy vanhaa Katsomon pätkää virheettä eli maajoukkue lätkää. Vituttaa niin että pää räjähtää.

Täälä ainakin pelittää ihan hyvin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Eli siis tämän pelin voittaja kohtaa välierissä ottelun HC Plzen-Luulaja voittajan.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan kaikella riskillä, modet voi heittää mut takaisin linnaan, mutta olisi perkeleen kiva tietää, onko paska kuva minun ja yhteyeni ongelma vai Katsomon ? Miten muilla ? Nyt näkyy vanhaa Katsomon pätkää virheettä eli maajoukkue lätkää. Vituttaa niin että pää räjähtää.

Siis kuvanlaatuhan on paska, mutta jos pätkii, niin paina sitä nuoli vasemmalle-nuoli alas -nappia.

e. Toimi mulla, mutta nyt näyttää toimivan tuo toinenkin eli ehkä yhteytesi ei riitä.

Lahti GOAL! Hirvee lämäri pienestä kulmasta.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Mul kävi tuuri, kun olin saanut unenpöpperössä verkkopankin suoja-avain listan lukkoon. Ja tietenkään en pystynyt ostamaan peliä katsomosta. Tulin tähän ketjuun ja bongasin tuon linkin, jossa kuva kyllä myöskin aika huonolaatuinen.

Janne Lahti ! Pienestä kulmasta meni.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täh?! Kyllä tämä mulle riittää ihan mainiosti, hakkaa ainakin urpon mössön ihan satanolla.

Ja samalla herra 47 iskee 3-1!

En ole katsonut urpoa netistä, koska on total, mutta mulla tuo on tollaista puolittaista pikselimössöä, 80-luvun kuvaa. Verrattuna änärimatseihin, jotka tulevat melkein hd:na. Jos tuon kuvan saa jotenkin teräväksi, niin vinkkaa ihmeessä.

Kyllähän tätä katsoo, ei siinä mitään, mutta ihmettelen jos sulla on jotenkin hyvä kuva.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole katsonut urpoa netistä, koska on total, mutta mulla tuo on tollaista puolittaista pikselimössöä, 80-luvun kuvaa. Verrattuna änärimatseihin, jotka tulevat melkein hd:na. Jos tuon kuvan saa jotenkin teräväksi, niin vinkkaa ihmeessä.

Kyllähän tätä katsoo, ei siinä mitään, mutta ihmettelen jos sulla on jotenkin hyvä kuva.

No nyt ymmärrän. Jos olet tottunut hd-tasoiseen kuvaan, niin onhan tämä katsomo aikamoista kuraa. Mulle tää on ihan luksusta, kun tottunut urpon pikselimössöön.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OIIIIIIIII MIKÄ MAALI! Hardt loistavasta Eavesin syötöstä 4-1! Hyvin pelasi myös Filppula tilanteessa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Oi oi, olipa hieno Tanskan pojalta! Eaves on maaginen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös