Pe 15.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 118
  • 600

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Laitan vielä ettei mua demonisoitaisi lopullisesti niin Kärppien yksi "porukka" teki kentällä mitä valmennus oli käskenyt. En kertakaikkiaan ole seuraa, suurinta osaa pelaajista tai ketään kannattajaa vastaan missään nimessä. Marjamäen touhut pisti kierroksia mun koneeseen.

Pisti vihaksi myös omien touhuja, esimerkikisi Dixonin ajelut ja Suorannan loukkantuminen oli vastenmielistä. Tosin en tiennyt kaverin historiaa juuri päähän tulleista tälleistä. Joku sen täällä kertoi ja sitten alkoi Dixonia huolella vatuttaan enkä säästellyt sanoja mitä olin miehestä mieltä.

Anteeksi jos joku loukkantui.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saravo vei taiston ylivoimaa vastaan, mutta kavereilta ei tullu apuja ja 5-5 pelissä turpaan. Ei pystyny Peksi tänään parhaimpaansa viittä vastustajaa vastaan
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Laitan vielä ettei mua demonisoitaisi lopullisesti niin Kärppien yksi "porukka" teki kentällä mitä valmennus oli käskenyt. Missään nimessä en ole seuraa, suurinta osaa pelaajia tai kannattajia vastaan missään nimessä. Marjamäen touhut pisti kierroksia mun koneeseen.

Pisti vihaksi myös omien touhuja, esimerkikisi Dixonin ajelut ja Suorannan loukkantuminen oli vastenmielistä. Tosin en tiennyt kaverin historiaa juuri päähän tulleista tälleistä. Joku sen täällä kertoi ja sitten alkoi Dixonia huolella vatuttaan enkä säästellyt sanoja mitä olin miehestä mieltä.

Anteeksi jos joku loukkantui.

En tiedä mihin asiaan viittaat mutta tummennettu kohta kiinnostaa.. Mitä tuolla tarkoitat? Saatan nyt vasta loukkaantua :)
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Laitan vielä ettei mua demonisoitaisi lopullisesti niin Kärppien yksi "porukka" teki kentällä mitä valmennus oli käskenyt. Missään nimessä en ole seuraa, suurinta osaa pelaajia tai kannattajia vastaan missään nimessä. Marjamäen touhut pisti kierroksia mun koneeseen.

Mitä porukkaa tarkoitat? Aho, Pyörälä ja kumppanit teki aika monta maalia ja varmasti valmentajan käskystä. Sitäkö tarkoitat? Ihan oikeasti, en ymmärrä mitä joku porukka on Kärpissä tehnyt Marjamäen käskystä ja milloin. Selventäisitkö?
 
Sarja voi tasoittua, mutta vaikea nähdä esimerkiksi Tapparan vierasvoittoa kovin pienellä vaivalla. Videotyö HIFK:n kanssa lienee vaikeampaa kuin tavallisesti, kun vastassa on useamman sapluunan sovellus.

HIFK vei tuloksen takanakin, ei Tappara.
Totta, IFK oli tänään parempi. Lukemat mairittelevat, mutta ansaittu voitto.

No jaa, kyllä siellä videoilla saavutettavaa on. Toki ensin pitää suoritustaso nostaa.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onnea pronssimitaleista Kärpille! Ensimmäisen tuplamestaruuden jälkeen Kärpät vei pronssia, joten ensivuonna palataan taas kultakantaan. Ja sitä seuraavana vuonna.
 

anonima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uskomatonta, että sinun mielestä Tappara on pelissä aina edellä. Peliä en edes nähnyt, mutta jos kaikki muut täällä palstalla on eri mieltä tuosta väittämästäsi niin kertoohan se nyt kuinka pihalla sinä olet värilasiesi kanssa.

Mä oon joskus törmännyt täällä sellaiseen hassuun käsitteeseen kuin sarkasmitutka.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea Ouluun ja Kärpille. Dynastia sen kuin porskuttaa mitalikannassa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
En tiedä mihin asiaan viittaat mutta tummennettu kohta kiinnostaa.. Mitä tuolla tarkoitat? Saatan nyt vasta loukkaantua :)
No lähinnä ne kaverit joilla vahvuus fyysisinen peli, ei ne jotka pelejä ratkovat tai voivat toki nämäkin ratkoakin. Isojen minuuttien pakit, vanhempaa kaartia hyökkääjistä muutama. Ei tosiaan kun noin 5-6 pelaajaan pisti merkille suhteettoman kovilla otteilla jälkipeleissä ja muutamassa aivan turhassa jälkilyönneissä.

Kuka muuten peluuttaa pakkeja Kärpissä? Marjamäki tietysti lopullisen vastuun kantaa mutta kysyn kuitenkin.

Jääpussia meni toki myös Kärppäpelaajien kipuihin eikä se aivan yksipuolista ollut. Tapparassa aika moni sai pahempaa runtua joka vaikuttaa edelleen.

Ei peli mitään täyttä sikaa ollut kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös