Paskaaa.
No, ei voi voittaa kun on Kärpät ja tuomarit.
Paitsi paras 7-sarjassa jos tajuaa aloittaa mediapelin ajoissa.
Oot kyllä hieno häviäjä! Onnea valitsemallasi tiellä...
Paskaaa.
No, ei voi voittaa kun on Kärpät ja tuomarit.
Paitsi paras 7-sarjassa jos tajuaa aloittaa mediapelin ajoissa.
Pelaajia, jotka eivät jatka Kärpissä nyt palkittavina.
Laitan vielä ettei mua demonisoitaisi lopullisesti niin Kärppien yksi "porukka" teki kentällä mitä valmennus oli käskenyt. Missään nimessä en ole seuraa, suurinta osaa pelaajia tai kannattajia vastaan missään nimessä. Marjamäen touhut pisti kierroksia mun koneeseen.
Pisti vihaksi myös omien touhuja, esimerkikisi Dixonin ajelut ja Suorannan loukkantuminen oli vastenmielistä. Tosin en tiennyt kaverin historiaa juuri päähän tulleista tälleistä. Joku sen täällä kertoi ja sitten alkoi Dixonia huolella vatuttaan enkä säästellyt sanoja mitä olin miehestä mieltä.
Anteeksi jos joku loukkantui.
Laitan vielä ettei mua demonisoitaisi lopullisesti niin Kärppien yksi "porukka" teki kentällä mitä valmennus oli käskenyt. Missään nimessä en ole seuraa, suurinta osaa pelaajia tai kannattajia vastaan missään nimessä. Marjamäen touhut pisti kierroksia mun koneeseen.
Totta, IFK oli tänään parempi. Lukemat mairittelevat, mutta ansaittu voitto.Sarja voi tasoittua, mutta vaikea nähdä esimerkiksi Tapparan vierasvoittoa kovin pienellä vaivalla. Videotyö HIFK:n kanssa lienee vaikeampaa kuin tavallisesti, kun vastassa on useamman sapluunan sovellus.
HIFK vei tuloksen takanakin, ei Tappara.
Veljet mäkin itken! Kiitos Ivan Huml!
On Huml ollut hieno pelaaja Kärpille pitkään. Loistava pelaaja!
Mites tää Tappara on näihin peleihin eksynyt
Kestämätön pää?
Uskomatonta, että sinun mielestä Tappara on pelissä aina edellä. Peliä en edes nähnyt, mutta jos kaikki muut täällä palstalla on eri mieltä tuosta väittämästäsi niin kertoohan se nyt kuinka pihalla sinä olet värilasiesi kanssa.
No lähinnä ne kaverit joilla vahvuus fyysisinen peli, ei ne jotka pelejä ratkovat tai voivat toki nämäkin ratkoakin. Isojen minuuttien pakit, vanhempaa kaartia hyökkääjistä muutama. Ei tosiaan kun noin 5-6 pelaajaan pisti merkille suhteettoman kovilla otteilla jälkipeleissä ja muutamassa aivan turhassa jälkilyönneissä.En tiedä mihin asiaan viittaat mutta tummennettu kohta kiinnostaa.. Mitä tuolla tarkoitat? Saatan nyt vasta loukkaantua :)