Kansankynttilä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Kiitti jinxauksestaMelkein uskallan väittää että peli ratkesi siihen. KalPa ei tule tuolla kaartelullaan tekemään tänään yhtään.
Kiitti jinxauksestaMelkein uskallan väittää että peli ratkesi siihen. KalPa ei tule tuolla kaartelullaan tekemään tänään yhtään.
Ja mä luulen ettei noin surkeaa ylivoimaa nähty viime kaudellakaan vaikka sekin melkoista jumppaamista oli Veltsun valmennuksessa.Lukon yv oli surkeinta mitä olen tällä kaudella nähnyt.
Saisko tähän nyt vaikka yhden tilanteen jossa näin?Onko tepsin taktiikka sama kuin pelsulla, eli vetää kaverilta kaikki telakalle?
Vissiin omiakin, siihen malliin koukistelee kontakteissa kuopion polvet.Hitaasti, mutta varmasti. Vaikka ei paikkaa joka kerta saa, niin kyllä se silti vastustajan jalkoja syö.
Hyvin meni tosiaan :D niin hyvin että päätin poistaa koko viestin ettei enempää porukkaa pääse ilkkumaanKiitti jinxauksesta
Et Ässien yv:tä kertaakaan nähnyt kauden aikana? Hyvä toki jos et, niin karmeeta paskaa koko kauden.Lukon yv oli surkeinta mitä olen tällä kaudella nähnyt.
Case Dudas, luin kaikki viestit aiheesta. Ja näin kaikki hidastuksetkin . Summa summarum, muutamat ansioituneet palstaveljet toivat esiin oikeita asioita: Dudas teki tyhmän tempun, veskaria ei edes vahingossa lyödä mailalla pään tai kaulan alueelle. Lukon oli pakko muistuttaa asiasta, teki sen ihan oikein vahingoittamatta vastustajaa. Koska 2 +2 ei ollut mahdollinen, teki tuomaristo aivan oikeita päätöksiä, ja 3 min alivoima. Sen se ansaitsikin. Mitään pelikieltoa ei tietenkään, vahinkohan se.
Hidastukset huonoista kuvakulmista, mutta reaktio + kyynerpää korkealla... osuiko päähän?Reaktion perusteella näin, mutta uusinnassa näytti siltä että olkapää olisi jäänyt huonoon asentoon. Pääosumaa ei tuossa kyllä näkynyt.
Oliko taas hanskakäden kyynerpää irti vartalostaPerkele ne oli katsonut svobon heikon kohdan
Menikö 6:st tai 7:s samasta kolosta
Nyt jäi ovi raolleen
Oli kyllä sen verran tilaa etukulmassa että melkein itsekin olisi sinne osunutPerus Svobodaa. Parhaimmillaan ihan muuri ja sit menee tommonen etukulmakuti.
Nyt oli kilpikäsi tasan sama muutenOliko taas hanskakäden kyynerpää irti vartalosta