Pe 15.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 16 406
  • 515

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon yv oli surkeinta mitä olen tällä kaudella nähnyt.
Ja mä luulen ettei noin surkeaa ylivoimaa nähty viime kaudellakaan vaikka sekin melkoista jumppaamista oli Veltsun valmennuksessa.
 

AaKoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Case Dudas, luin kaikki viestit aiheesta. Ja näin kaikki hidastuksetkin . Summa summarum, muutamat ansioituneet palstaveljet toivat esiin oikeita asioita: Dudas teki tyhmän tempun, veskaria ei edes vahingossa lyödä mailalla pään tai kaulan alueelle. Lukon oli pakko muistuttaa asiasta, teki sen ihan oikein vahingoittamatta vastustajaa. Koska 2 +2 ei ollut mahdollinen, teki tuomaristo aivan oikeita päätöksiä, ja 3 min alivoima. Sen se ansaitsikin. Mitään pelikieltoa ei tietenkään, vahinkohan se.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Aika helposti meni. No, eteenpäin. (Harmittaa, että KalPa teki maalin tässä sarjassa.)
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Perkele ne oli katsonut svobon heikon kohdan

Menikö 6:st tai 7:s samasta kolosta
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko Svoboda yleisesti pelannut hyvin? Tuntuu että aina kun näkee Sportin koosteita, niin hänen taakseen uppoaa helppoja, kun torjunta-asento hajoaa usein täysin kummalliseksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Perus Svobodaa. Parhaimmillaan ihan muuri ja sit menee tommonen etukulmakuti.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Case Dudas, luin kaikki viestit aiheesta. Ja näin kaikki hidastuksetkin . Summa summarum, muutamat ansioituneet palstaveljet toivat esiin oikeita asioita: Dudas teki tyhmän tempun, veskaria ei edes vahingossa lyödä mailalla pään tai kaulan alueelle. Lukon oli pakko muistuttaa asiasta, teki sen ihan oikein vahingoittamatta vastustajaa. Koska 2 +2 ei ollut mahdollinen, teki tuomaristo aivan oikeita päätöksiä, ja 3 min alivoima. Sen se ansaitsikin. Mitään pelikieltoa ei tietenkään, vahinkohan se.

Unohdit kommentoida niitä Brookin useita päähän/niskaan lyötyjä poikittaisia mailoja. Lisätietoja Turusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös