Mitä vittua, eihän se koskaan...."Ja jälleen on sielä Tomi Kallio keskustelemassa tuomareiden kanssa." Uskokaa turkulaiset selostajaa jos ette Ipa-faneja.
Nyt tulee kuulemma HPK:n mahdollisuus päästä peliin mukaan, kun Tuppurainen ottaa taas 2 minuuttia.
"Petteri Nikkilä joka omaa painavan laukauksen..." Ritarikin varmaan jonkun pelin Nikkilältä nähnyt.
Mitä helvettiä se Kallio on tehnyt Tampereella? Näkyy joka toisessa viestissä Kallion nimi.
Koko ottelu on ollut syksyisen Jyp-matsin toista eraa todella pienia hetkia lukuunottamatta
Ei oo kyllä mitään hajua. Kapteenin ominaisuudessa keskustellut tuomareille vissiin.Mitä helvettiä se Kallio on tehnyt Tampereella? Näkyy joka toisessa viestissä Kallion nimi.
Perhana. Ässät on aivan koomassa verrattuna kahteen ekaan erään. Mikä siellä nyt jäädyttää?
Siellä se taas Turun suunta keulii, no kattellaan.....Onko päiväunet jäännyt väliin? Nyt on sääliviiva taas alle kymmenen pisteen päässä. Onnea.
Tämähän ei suinkaan ole edes kauheimmasta päästä näitä nimiurpoiluita. Monella on kuvitelma, että erisnimet eivät taivu normaalin kieliopin mukaan. Olen tuuminut, että josko sitä rupeaisi puhumaan Varakasista, Heiskanenistä ynnä muista. Koska miksi niitä pitäisi taivuttaa?Kalaputaalta on oikea muoto. Jonkin verran näitä tuli yliopistossakin hinkattua.
Ei mitään hajua. Ollut sysipaska.Tällein ohimennen, mihin on jäänyt Juuso Pullilta ne JYP ajan nousut jolloin nosti itse jalalla kiekon omasta päästä välillä maaliin asti? En ainakaan muista Ilves paidasta vastaavia mitä näitä pelejä katellu.
Oma mielikuvani Sportista on hurmiojengi, eli sitten kun kaikki palikat osuvat kohdallen niin ne sitten osuvat myos. Onhan tuo silti heikon nakoista. Sport pakittaa ja olisi aikaa rytmittaa niin roiskimista vainJuu, täytyy kyllä ihmetellä miten Sport on sarjassa toiseksi viimeisenä. Tuolla pelillä kaatuisi kuka vaan vaikka Tappara vaisu onkin.
"Hankalan" sukunimen omistava henkilö saa itse määritellä miten sukunimi taipuu..Kalaputaalta on oikea muoto. Jonkin verran näitä tuli yliopistossakin hinkattua.
Näin se on ollut johtotilanteessa koko kauden ja usein on hävitty peli loppuvaiheessa.Onhan tuo silti heikon nakoista. Sport pakittaa ja olisi aikaa rytmittaa niin roiskimista vain
Saa itse tehdä mitä haluaa, mutta virallisissa papruissa ja mediassa suositellaan noudattamaan kielitoimiston ohjeita."Hankalan" sukunimen omistava henkilö saa itse määritellä miten sukunimi taipuu..
Leskinen kirjaimellisesti alisti ja pyyhki jäätä Björnisellä...Hehe...Hannes Björninen, eimikään junnumaailmanmestari! Leskinen paineessa, kun B puhuu.
Ja se yksi on paskempi kuin 0 - vuotiaiden piirinmestaruuskisoista haettu vahvistus
Liian hyvä pelaaja..?Mitä helvettiä se Kallio on tehnyt Tampereella? Näkyy joka toisessa viestissä Kallion nimi.