Peltsi #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Vmp. 14 pinnaa pleijariviivaan vuoden vaihteessa. Ei nämä vaan osaa voittaa. Nyt tuli hemmetin katkera tappio.
Itsehän se ihmissaasta siinäkin tilanteessa meni Pelsuja tökkimään 30 sekunttia maalin jälkeen, jääden itse juhlivien pelaajien keskelle rinkiin.Kousa herutti väärälle tyypille 2-1 maalin jälkeen. Säiliön aivot meni oikosulkuun. Turha teko.
Kyllä se jotain osaa mutta harvakseltaanMitähän Kärpät tekee tuolla Sailiolla, kaveri ei osaa muuta kuin rikkoa. Täysin kädetön ukko.
En minä ainakaan kovin paljon tuota Ilveksen peliäkään kehuisi. Kolme paskaa jengiä jäällä tänään.Kun pelaat 59 min paremmin kuin vastustaja. Ei riittänyt. Ei nyt ihan ansaittu voitto ollut tepsillä mutta minkäs teet kun ei vaan osaa
Hyvä matsi Kärpiltä pl. Sailion sikailu. Kärkimiesten puute näkyi juuri siellä missä odotusarvo oli, eli viimeistelyssä. Peli-ilmeessä ei valittamista.
Kun pelaat 59 min paremmin kuin vastustaja. Ei riittänyt. Ei nyt ihan ansaittu voitto ollut tepsillä mutta minkäs teet kun ei vaan osaa
Itsehän se ihmissaasta siinäkin tilanteessa meni Pelsuja tökkimään 30 sekunttia maalin jälkeen, jääden itse juhlivien pelaajien keskelle rinkiin.
No ,Kivi on kai joskus onnistunut, tsemppiä.Vmp. 14 pinnaa pleijariviivaan vuoden vaihteessa. Ei nämä vaan osaa voittaa. Nyt tuli hemmetin katkera tappio.
Tepsiähän vietiin lähes koko ajan kuin litran mittaa. Maalit uupui. Sulaminen oli taattu Ilves. Pelillisesti Ilves oli helvetin hyvä mutta henkisesti Ilves on heikkoAika paska oli sitten Ilveskin jos kerran pelasi 59 min paremmin kuin TPS ja onnistui häviämään.
Oliko salaliittopaitsio, ajojahtipaitsio vai tuomarivirhepaitsio?
Ajojahti. Tuomarit taas vittuillut Bloodille...Oliko salaliittopaitsio, ajojahtipaitsio vai tuomarivirhepaitsio?
Tepsiähän vietiin lähes koko ajan kuin litran mittaa. Maalit uupui.
En minä ainakaan kovin paljon tuota Ilveksen peliäkään kehuisi. Kolme paskaa jengiä jäällä tänään.
Vai Kalaputtaalta? Oli tullut nääs pellaamaanKalaputaalta on oikea muoto. Jonkin verran näitä tuli yliopistossakin hinkattua.
Vai Kalaputtaalta? Oli tullut nääs pellaamaan
IFK on tällä hetkellä aivan saatanan huono. Kyllä olisi tuostakin pitänyt Saku Salmelan maali tehdä.
Ilves antoi Tepsille hallinnan ja papat käytti tilanteen hyväksi.