Se, joka on mun kanssa hallilla.Kuka helvetti siuta tätäkään pakottaa katsomaan? Olet kyllä melkoisen surullinen tapaus. Voimia.
Se, joka on mun kanssa hallilla.Kuka helvetti siuta tätäkään pakottaa katsomaan? Olet kyllä melkoisen surullinen tapaus. Voimia.
Kuka lähtee hallille lukemaan jatkoaikaa...Se, joka on mun kanssa hallilla.
No voihan hitto. Toivottavasti pääset pian pois sieltä!Se, joka on mun kanssa hallilla.
siinäpä onkin sulle pulma!Kuka lähtee hallille lukemaan jatkoaikaa...
Taisi käydä jälleen niin että sattui JYPin kauden huonoin peli.
Pitää lukea Jatkoaikaa, kun vieruskaverit ovat laittaneet korvatulpat korviin.Kuka lähtee hallille lukemaan jatkoaikaa...
Kaikki tai ei mitään meininki.ihan mielenkiintoinen ratkaisu ottaa maalivahti pois tässä kohtaa. Hyvä!
Tappiota enemmän - joka rehellsyyden nimissä oli jo odotettavissa - harmittaa se, että Parkkinen ei todellakaan osoittanut olevansa kovin timanttisessa iskussa. Kenties pitkä pelaamattomuus näkyy ja pakkohan sitä kakkosmaalivahtia on nyt peluuttaa, mutta tässä meillä saattaa olla pieni ongelma käsillä.
Minulle sopii, että muistellaan monestikin tätä peliä.Tätä peliä ei tarvitse enää muistella, ikinä milloinkaan koskaan, vaikka saisin miljoona euroa.
Eipä nähnyt tuomari mailaa SaiPa-hyökkääjän naamassa
Kun peli on 1-5 niin ei siinä voi sanoa että tappiolla oleva on ollut parempi.Ottiko totuus koville? Väitätkö oikeasti, että SaiPa on ollut tänään parempi muussa kuin maalivahtipelissä?
Kyllähän se nyt vituttaa, kun toinen tekee maalin ainoista paikoistaan ja ite ei saa mistään sisään.
Ei sillä - maalit ratkaisee, ei se riitä vaikka voittaisi vedot 100-1, jos maalit on 0-1.