Ei.Minulle sopii, että muistellaan monestikin tätä peliä.
Ei.Minulle sopii, että muistellaan monestikin tätä peliä.
Ei ole puolustus auttanut tosiaan tänään, mutta on hieman lepsu ollut. Rutiini puuttuu, en syytä maalivahtia sinällään.Kalteva, joka aika kokenut jo eläköitynyt pakki, ei nähnyt maaleja Parkkisen syyksi. Ainakaan 4 ensimmäistä. Vaikea peli Nikolle, eikä joukkue edessä myöskään antanut tänään parastaan.
Taas Helenius jäähylle.
Tuolla miljoonalla saattaisit saada Westerholmin ostettua JYPiin. Eikö sen vuoksi kannattaisi vähän muistella?Tätä peliä ei tarvitse enää muistella, ikinä milloinkaan koskaan, vaikka saisin miljoona euroa.
Ei se JYPissä hyvin pelaisi.Tuolla miljoonalla saattaisit saada Westerholmin ostettua JYPiin. Eikö sen vuoksi kannattaisi vähän muistella?
Hieman helposti joutui kyllä jäähylle.erikoinen vihellys tähän kohtaan peliä kun vastaavia roikkumisia on mennyt tähänkin erään molemmilta lukuisia läpi ja nyt sit randomilla yksi poimitaan sieltä joukosta, en ihan tajua.
Viimeksi saunasta tullessa SaiPa johti 3-1 ja nyt 5-1. Pekka Virran joukkueet on kyllä aina ollu vähän mörköjä JYPille.
Tää menee vuoden turhin valitus kilpailussa ykköseksi.Huitominen? Aaaivan.
E: kyllä, päivän selvä hidastuksesta.
Kannattaisi todellakin opetella muistelemaan, vaikka ei siitäkään taida olla apua...Minulle sopii, että muistellaan monestikin tätä peliä.
Tää menee vuoden turhin valitus kilpailussa ykköseksi.
Viimeksi saunasta tullessa SaiPa johti 3-1 ja nyt 5-1. Pekka Virran joukkueet on kyllä aina ollu vähän mörköjä JYPille.
Saipalla oli kyllä komeita maaleja joita kaikkia ei todellakaan voi laittaa maalivahdin piikkiin, mutta kyllä koko olemuksesta paistoi pienuus ja epävarmuus tänään. Mutta tärkeä nyt saada peli alle.
Tuskinpa vaan.Kyllä sulla on ensimmäiset 600 sijaa siinä kisassa.