Pelaamattomuus hieman näkyi alussa. Parantaa varmaan ottelun edetessä. Hyvinhän Parkkinen sen aiemman pelaamansa ottelun hoiti.Miks mulla ei oo luottoa Parkkiseen? Heti kun näin et on maalissa Ruusun sijasta, niin laski odotukset peliin.
Pelaamattomuus hieman näkyi alussa. Parantaa varmaan ottelun edetessä. Hyvinhän Parkkinen sen aiemman pelaamansa ottelun hoiti.Miks mulla ei oo luottoa Parkkiseen? Heti kun näin et on maalissa Ruusun sijasta, niin laski odotukset peliin.
Miks mulla ei oo luottoa Parkkiseen? Heti kun näin et on maalissa Ruusun sijasta, niin laski odotukset peliin.
sitten meillä on eri käsitys hyvästä maalintekopaikasta, uteliaisuudesta kysyn, montako saipalla oli?
kiekonhallintanprosentti saipalle meni, ei yllätä pekka virran joukkuetta vastaan. Suurempi prosentti pysynee saipalla loppupelinkin, sen verran paljon kiekkoa vievät jyp kulmiin ja seisovat oman maalin takana kiekon kanssa, puhumattakaan siitä, että tulevat saamaan omat paineistusjaksonsakin vielä.
torjuntoja saipalla enemmän, kyllä. Westerholm olikin reilusti parempi maalivahti kuin parkkinen ekassa erässä, uskon myös, että loppupelin ajankin. Ja ihan ylipäätään.
uskon silti JYPin voittavan tänään mikäli peli jatkuu samanlaisena kuin tähän saakka.
Muistellaanpa hetki sitä matsia, jossa SaiPan maalivahdilla oli jotain 30 torjuntaa ja JYPin 6 mutta SaiPa vei sen 1-4… Mua ei kauheasti lohduta tieto, että ollaan oltu ”parempia”.Mikä negailu? Maalintekopaikat selvästi JYPille ja muutenkaan pelillisesti mitään hätää. Totta on, että saipa johtaa ja teki molemmista paikoistaan maalin ja JYP ei mistään, mutta sellasta se jääkiekko on.
Muistellaanpa hetki sitä matsia, jossa SaiPan maalivahdilla oli jotain 30 torjuntaa ja JYPin 6 mutta SaiPa vei sen 1-4… Mua ei kauheasti lohduta tieto, että ollaan oltu ”parempia”.
Ylivoimaa… Pelottaa!
kyykkääskö muilla c-more?
Toimii täällä-kyykkääskö muilla c-more?