Siitä, että olisi ollut jotenkin vähän paikkoja ja Jypillä niitä selvästi enemmän. Eikö kiekko ole ollut lähinnä keltamustien lavassa? Siitä on hankala Jypinkään tehdä maaleja. Muutama laukaus kohti maalia olisi pitänyt ilmeisesti kääntää maaleiksi?
No oletko eri mieltä siitä, että JYPillä on ollut useampi laatupaikka kuin Saipalla? Tai että saipalla olisi juurikaan muita maalipaikkoja kuin nuo mistä maalit syntynyt? :D
Miksi kaikesta tarvitsee loukkaantua?
Jusu pitää tauolla puheen. Jos jonkun joukkueen selkä ei katkea helposti tällä kaudella, niin JYPin.
Pelillisesti ihan hyvä erä mut muuten aivan saatanan paska erä ja vitutus on jo nyt todella suuri!
En ole loukkaantunut. Olen sitä mieltä, että Jypillä ei ollut hyviä paikkoja ainakaan enempää kuin SaiPalla. SaiPa 7 torjuntaa koko erään ja Jypin kiekonhallinta 35%.
Mä luotan tähän - JYPin pitää aina antaa vähän siimaa ensin. Kuten muuan haravanheiluttaja 0-2 tappioasemassa kommentoi: "tästä on hyvä jatkaa".Aikaisempi Saipa häviö on ollut yksi eniten harmittavista tällä kaudella. Nyt on revanssin paikka ja mahdollisuus jättää omat hölmöilyt vähemmälle. 6-2 JYPille.
Harmillista, että tällaisessa ottelussa annetaan maalivahtipelissä näin paljon tasoitusta. Saipa ei saanut juuri mitään aikaiseksi koko erässä ja johtavat silti parilla maalilla.
Pelaamattomuus hieman näkyi alussa. Parantaa varmaan ottelun edetessä. Hyvinhän Parkkinen sen aiemman pelaamansa ottelun hoiti.Miks mulla ei oo luottoa Parkkiseen? Heti kun näin et on maalissa Ruusun sijasta, niin laski odotukset peliin.
Miks mulla ei oo luottoa Parkkiseen? Heti kun näin et on maalissa Ruusun sijasta, niin laski odotukset peliin.
sitten meillä on eri käsitys hyvästä maalintekopaikasta, uteliaisuudesta kysyn, montako saipalla oli?
kiekonhallintanprosentti saipalle meni, ei yllätä pekka virran joukkuetta vastaan. Suurempi prosentti pysynee saipalla loppupelinkin, sen verran paljon kiekkoa vievät jyp kulmiin ja seisovat oman maalin takana kiekon kanssa, puhumattakaan siitä, että tulevat saamaan omat paineistusjaksonsakin vielä.
torjuntoja saipalla enemmän, kyllä. Westerholm olikin reilusti parempi maalivahti kuin parkkinen ekassa erässä, uskon myös, että loppupelin ajankin. Ja ihan ylipäätään.
uskon silti JYPin voittavan tänään mikäli peli jatkuu samanlaisena kuin tähän saakka.