Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ei mikään näistä, huomenna vietän tupareita niin jos kaikki menee hyvin niin sunnuntaina ainakin kaksi jälkimmäistä.Tsiisus teitä oululaisia. Katkeruus, krapula ja perse kipeä..
Ei mikään näistä, huomenna vietän tupareita niin jos kaikki menee hyvin niin sunnuntaina ainakin kaksi jälkimmäistä.Tsiisus teitä oululaisia. Katkeruus, krapula ja perse kipeä..
Tsiisus teitä oululaisia. Katkeruus, krapula ja perse kipeä..
Se on se sarjasijoitusten ero mikä sen tekeeJotenkin arvasin kun mestistrio otti kunnolla kuokkaan että täälä joku vaatii taas tiputusta mestikseen mutta Kärppien eilinen oli vain työtapaturma.
Kuka sinä olet?On se hienoa kun täällä puhutaan paljon minusta. En mä tiennytkään että olen noin suosittu ;D
On muuten ollut tänään otteluketjussakin aika paljon leppoisempaa kuin vaikka eilen tai monena muuna päivänä. Eilinen vittuilu ja provoaminen oli sellaista, ettei jaksanut seurata loppuun. Ja kun omat otti kunnolla turpaan niin senkään takia. Eikä raumalaiset ainoita ole, vaan samaa nähty muidenkin kanssa (Sport, Ipa, Kerho jne. plus Oulun trollit)
EDIT: Ja tuomareista itkeminenkin pysynyt kohtuullisissa rajoissa.
On muuten ollut tänään otteluketjussakin aika paljon leppoisempaa kuin vaikka eilen tai monena muuna päivänä. Eilinen vittuilu ja provoaminen oli sellaista, ettei jaksanut seurata loppuun. Ja kun omat otti kunnolla turpaan niin senkään takia.
Kärpillä ei peliä nääs
Voi johtua siitäkin. Vai Kerho tai Ipa? Mutta miksi Kärpille sitten pitää vittuilla? Jos seurasit vaikka eilistä ketjua, jossa oli niin paskaa jatkuvaa provoa ja mukaan pääsivät niin vessapaperit, ulosteet kuin sukulaisiin yhtymisetkin.
Joo, mut syy on meissäkin (Kärppä-kannattajissa). Me ehkä ruoskitaan toisiamme suunnilleen yhtä herkästi kuin HIFK-fanit toisiaan, mutta meillä on vähän liikaa ryppyotsaisuutta ja vakavuutta meidän omaa jengiä kohtaan. Vähän kun jaksais kannattajakunta tarttua rapaloihin huumorilla ja itseironialla, niin ois varmaan meille vähän helpompaa :)
Kts. yllä mun kommentti :) Ei se nyt oikeasti ollut edes kovin pahaa, itse asiassa ne RTK:n vessapaperit oli aika hauska heitto :D :D :D
Ei eilisellä paskalla ollut mitään tekemistä omien ruoskimisen kanssa. Ei sentään ollut mitään ranteet auki -meininkiä kuten parilla turkulaisella (siihen asti kun seurasin ketjua), vaan ihan pelkkää paskaa provoamista ja vittuilua. Ja osa ilmeisen tosissaankin.
Tämä onkin yksi niistä asioista, josta olen iloinen, että joku muukin on asian huomannut. Nautinnollinen seurattava tämänpäivän otteluketju, kun tilanteita tuli hyvällä tahdilla, ja yleensä suht puoluettomasti kerrottuna.On muuten ollut tänään otteluketjussakin aika paljon leppoisempaa kuin vaikka eilen tai monena muuna päivänä. Eilinen vittuilu ja provoaminen oli sellaista, ettei jaksanut seurata loppuun. Ja kun omat otti kunnolla turpaan niin senkään takia. Eikä raumalaiset ainoita ole, vaan samaa nähty muidenkin kanssa (Sport, Ipa, Kerho jne. plus Oulun trollit)
EDIT: Ja tuomareista itkeminenkin pysynyt kohtuullisissa rajoissa.
Raumalaiset jää aina kakkoseksi, tosiaan riippuu kiinnostuksesta. Voi sitä kai pari tehdä Veinille, noin niinkuin malliksi. Vai tuleeko taas Jussi nöyryytettäväksi?