Pe 15.02.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 37 727
  • 614

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Pajuniemi ajoi Fälthiä selästä ja hirveä haloo. Jonne rauhoitti tilanteen, mutta Tappara ansaitusti ylivoimalle. En olisi tuosta Pajuniemen tempauksesta ulosajoakaan minään oikeusmurhana pitänyt, mutta 2+10 tänään.

Samalla Jasu ottaa itselleen jäähyn ja Tapparan ylivoima hyytyy siihen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sanokaa mitä sanotte mut mä diggaan näistä vähän maalirikkaammista kierroksista. Ei se oo ehkä kaunista mut toisaalta eipähän tuu katsojalle tylsää hetkeä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hakametsässä todella viihdyttävä ilta kaikkine käänteineen. Harvoin kyllä olen nähnyt mouhijärveläisiltä bensan loppuvan normi runkkarimatsin aikana. Mutta nyt sekin on nähty.

Treenijumi?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Juhiiiiiiis! Ny se sit sytty. Saadaako Lahessa viel kymppi rikki?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Olisi voinut kyllä Kakolle boksinkin viheltää, mutta oli juuri siinä rajalla, että viheltääkö vai ei. Toisaalta toisessa erässä Tappara selvisi Palven estämisestä, jonka johdosta Luoto pääsi loistopaikkaan. Ei vaan Luoto tehnyt. Tasan siis sinänsä menneet.
Juu yleensä puolustuspäässä noita saa tehdä aika vapaasti mutta usein taas hyökkääjän tekeminä vihelletään kun on ns "turhia" rikkeitä. Toisaalta nyt ei ollut turha kun tuotti maalin.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nuhis osuu kun peli on ratkennut. Kauden ainoat pisteet?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aatelkaa Pelicans on tehny yheksän maalii mut vaa viis eri maalintekijää ku kolme hyökkääjää ja yks pakki on hat trick watchissa :D Melko harvinainen tilanne.

Tän illan oikeestaa kruunais enää se että Jeppe tekis 10-4 maalin ja illan päätteeksi viisi pelikaania viettäis näin kahen maalin iltaa.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hakametsässä todella viihdyttävä ilta kaikkine käänteineen. Harvoin kyllä olen nähnyt mouhijärveläisiltä bensan loppuvan normi runkkarimatsin aikana. Mutta nyt sekin on nähty.

Treenijumi?
Jukka tiivisti Tamin lanseeraaman 60min paineen kymmeneen minuuttiin, eikä meinaa ihan riittää. Tosin eköhän ne tuosta vielä nouse.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu yleensä puolustuspäässä noita saa tehdä aika vapaasti mutta usein taas hyökkääjän tekeminä vihelletään kun on ns "turhia" rikkeitä. Toisaalta nyt ei ollut turha kun tuotti maalin.

Juu. Olen kyllä itse sitä mieltä, että noista pitäisi olla aika tiukka linja. Rikkeen avulla ei kuuluisi päästä maalipaikkaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Huomenna Arto I Järvelä ilmoittanee että maalin kokoa pienennetään.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Vittu mikä ilta, 7-2, 7-2 ja yks vielä kesken 9-4 :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös