Pe 14.9.2012 Lukko - Ässät

  • 27 479
  • 118

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Oukkidoukki. Ässissä ei siltikään pelaa yhtäkään Väänästä tai Gilliä, vaan Honkasta ja Malkamäkeä. Mutta niin vaan nollan päästivät tänään. Kuulostaa oudolta että Lukon peräpää on muka heikko, vaikka valmentaja Dufva tulikin ilmeisesti voittamaan mestaruuden puolustamalla ja maalissakin on kenties Euroopan paras kassari? Ja jos hyökkäys oli jo etukäteen ajateltuna se heikoin lenkki, niin onko siellä ensinnäkään mikään asia kunnossa? Ajatella että tuo porukka on miljoona euroa kalliimpi kuin Ässänippu... :O

Faktat kuntoon. Lukon pelaajabudjetti on 450 k€ Ässiä suurempi ja käsittääkseni tuosta on vielä ihan hyvä summa käyttämättä.

Eikä Lukon puolustus ainakaan minusta nyt kovin heikko ole. Tänään kolme pahaa virhettä maksoi kolme maalia ja se siitä. Enemmän olen huolissani hyökkäyspään pelistä, josta puuttuu ratkaisuvoimaa melkoisesti. Toki asiat voivat muuttua, mutta tänään asia ainakin oli näin. Ei ottelu mihinkään riparien siivoamiseen ainakaan ratkennut, vaikka joidenkin jutuista sen kuvan saakin.

Edit. En suutu. Sorry.

Armia siis elehti hyvinkin provosoivasti suoraan Raumam Boikien katsomoon päin tehtyään ensimmäisen maalin. En nyt kiekkoilijoiden koodistoa tunne, mutta uskoisin kaverin saaneen asiasta pienen muistutuksen omalta joukkueeltaan, kunnei tuon jälkeen enää mitään vastaavaa tehnyt.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Faktat kuntoon. Lukon pelaajabudjetti on 450 k€ Ässiä suurempi ja käsittääkseni tuosta on vielä ihan hyvä summa käyttämättä.

Eikä Lukon puolustus ainakaan minusta nyt kovin heikko ole. Tänään kolme pahaa virhettä maksoi kolme maalia ja se siitä. Enemmän olen huolissani hyökkäyspään pelistä, josta puuttuu ratkaisuvoimaa melkoisesti. Toki asiat voivat muuttua, mutta tänään asia ainakin oli näin. Ei ottelu mihinkään riparien siivoamiseen ainakaan ratkennut, vaikka joidenkin jutuista sen kuvan saakin.

Ilmeisesti jotkut muut Lukkofanit ovat kanssasi kovin eri mieltä tuosta puolustuksesta. Ilmeisesti se ei ainakaan tänään toiminut sen paremmin kuin Euroopan paras maalivahtipelikään. Hyökkäyksen nolla maalia kertonee jo tarpeeksi.

Ai tämä edellä mainittu miehistö onkin vaan puoli miljoonaa euroa tyyriimpi kuin Ässänippu? No ei sitte mitään :)
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi tämäkin on taas takana. Riippumatta siitä kumpi joukkueista voittaa on tämä ketju jokatapauksessa pilattu noilla vitun paskoilla provoiluilla. Onneksi tuli itse oltua katsomassa tuota saatanan kärsimysnäytelmää kun ei täältä ainakaan mitään objektiivista näkemystä saa mitä pelissä on tapahtunut. Nyttenkin väännetään jostain vitun pelaajabudjetista otteluketjussa. Hienoa jätkät! Hienoa!

Aikuiset vitun ihmiset. Tukkapöllyä teille höpönassuille.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onneksi tämäkin on taas takana. Riippumatta siitä kumpi joukkueista voittaa on tämä ketju jokatapauksessa pilattu noilla vitun paskoilla provoiluilla. Onneksi tuli itse oltua katsomassa tuota saatanan kärsimysnäytelmää kun ei täältä ainakaan mitään objektiivista näkemystä saa mitä pelissä on tapahtunut. Nyttenkin väännetään jostain vitun pelaajabudjetista otteluketjussa. Hienoa jätkät! Hienoa!

Aikuiset vitun ihmiset. Tukkapöllyä teille höpönassuille.

Onneksi sentään lähetit itse asiallisen yksityisviestin. Valitettavasti sorruin itse samalle tasolle vastauksessa.

Pelistä sen verran, että lugu ei ollut lähelläkään tehdä maalia. Jos Uimalakin taktiikkana on tehdä ja pitää nolla, niin se ei nyt toiminut....
Näin maalaisjärjellä ajateltuna tuolla taktiikalla ei pitkälle pötkitä, mutta toisaalta RD Ensimmäinen Suuri onkin jumala meihin kuolevaisiin verrattuna.
Minusta olisi parempi tehdä ensin maali ja sitten yrittää puolustaa, mutta ehkä lugulla on tässä takana joku suurempi suunnitelma, jossa ei edes yritetä hyökätä.....
Suunnitelman onnistumista haittaa pahasti myös se, että lugun puolustus on liigatasolla heikointa neljännestä.
Jos Joppe jo tänään nöyryytti miljardöörejä, niin mitä onkaan luvassa, jos Anssi Rantanen päästetään kentälle?
En ole itse nyt kotona, mutta sieltä voivat kaikki psykoottiset lugu-fanit hakea tuhkaa niskaan ripoteltavaksi. Vaimo on jo pakannut tuhkat valmiiksi kuluttajapakkauksiksi.
Puoli kiloa/aivokääpiö.
Tuhkaa on valitettavasti vain 2 tonnia, joten sitä ei riitä kaikille. Psychodad saa omansa virtuaalisesti.
 
Armia siis elehti hyvinkin provosoivasti suoraan Raumam Boikien katsomoon päin tehtyään ensimmäisen maalin.
Moikkasi ja huudatti yleisöä. Monilla urheiluareenoilla näkee pelaajien pistävän sormen suun eteen iskiessään vieraskentällä maalin.
Joppe ei halunnut hiljentään, vaan pyysi lisää mökää. Mielestäni ihan hyvä veto Armialta.

Lukko-kannattajien vastine "aijaijai..." tilanteessa, jossa Honkaheimo yritti teloa Armian onkin sitten esimerkki toisenlaisesta käyttäytymisestä. Siinä tilanteessa ei vielä ollut tietoa, kävikö pahasti vai ei.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onneksi tämäkin on taas takana. Riippumatta siitä kumpi joukkueista voittaa on tämä ketju jokatapauksessa pilattu noilla vitun paskoilla provoiluilla. Onneksi tuli itse oltua katsomassa tuota saatanan kärsimysnäytelmää kun ei täältä ainakaan mitään objektiivista näkemystä saa mitä pelissä on tapahtunut. Nyttenkin väännetään jostain vitun pelaajabudjetista otteluketjussa. Hienoa jätkät! Hienoa!

Aikuiset vitun ihmiset. Tukkapöllyä teille höpönassuille.

Ei niistä pelaajabudjeteista väännetty kovin monessa viestissä. Joku Lukkolainen sanoi leikkisästi että "Lukolla miljoonan kalliimpi joukkue" josta sitten lähti jonkunlainen kierteen alku.

Mielestäni jopa asiallisin otteluketju moneen aikaan, ellen sitten vain ole voitonhuuman iloisuudessa kykenemätön huomaamaan huonoa tasoa.

Silmissäni jopa Lukkolaiset ovat pääosin olleet kanssakannattajiani asiallisempia, ehkei ollut edes yllätys.


Onneksi sentään lähetit itse asiallisen yksityisviestin. Valitettavasti sorruin itse samalle tasolle vastauksessa

Sorruit ihan pikkuisen alemmas jopa.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Armia siis elehti hyvinkin provosoivasti suoraan Raumam Boikien katsomoon päin tehtyään ensimmäisen maalin. En nyt kiekkoilijoiden koodistoa tunne, mutta uskoisin kaverin saaneen asiasta pienen muistutuksen omalta joukkueeltaan, kunnei tuon jälkeen enää mitään vastaavaa tehnyt.

Viime kaudellakin Joppe "otti yleisönsä" vastaavanlaisesti jossain Rauman pelissä. Onhan Armiassa vähän sellaista perusporilaista kukkoilijan vikaa, mikä ei tosin minua haittaa, kun on niin perkeleen hyvä ja tietää sen itsekin. Eiköhän nämä kukkoilut lopu viimeistään ensi kaudella Buffalossa ja iän karttuessa.

Toisessakin maalissa oli sopivan ylimielinen "taasko minä tein maalin"-tuuletus.

Oli kyllä Järvenpäälle melko helppo uran ensimmäinen nollapeli. Ässät tukki mallikkaasti maalintekosektorin, eikä Lukko pahoja tilanteita juurikaan saanut luotua. Tolppaan taisi osua kerran. Eka erä oli jäähyjen ansiosta Lukon hallintaa, mutta mitä pidemmälle peli eteni, sitä enemmän Ässät peliä kontrolloi.

Voitto Lukosta tuntuu aina hyvältä, muttä vielä paremmalta se tuntuu, kun voiton takuumiehet olivat porilaiset Armia, Niemi ja Järvenpää.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukko-kannattajien vastine "aijaijai..." tilanteessa, jossa Honkaheimo yritti teloa Armian onkin sitten esimerkki toisenlaisesta käyttäytymisestä. Siinä tilanteessa ei vielä ollut tietoa, kävikö pahasti vai ei.

Oli tuon Armian tempun jälkeen ihan oikea kuitti mielestäni. Niin ja kyllä sen nyt aika satavarmaksi näki, ettei Armia siinä pahemmin voinut loukata. Reisi reittä vasten siinä osui, eikä ainakaan polvi tuossa tilanteessa vaarassa ollut. Puujalka tuossa olisi voinutkin tulla, mutta ihan sulavasti se Joppe luisteli ylivoimaa pyörittämään...

Edit. Edelleen jollei se paksumpiin kalloihin mahdu. Sopiva ylimielisyys on ihan ok, varsinkin jos on jotain sen ylimielisyyden vastineeksi. Sen sijaan suora katsojien provosointi ei missään nimessä ole ok, varsinkaan jolleivät katsojat ole provosoineet ensin. Esimerkiksi se Korpisalon klassinen keskisormi oli ihan ok provo, tosin mies oli tuolloin jo itse telakalla. Toisen maalin välinpitämätön tuuletus olikin sitten esimerkki hyvästä ylimielisyydestä.

Toki itsellä on tiukka pipo ja tappio vituttaa. Tosin tuo 0-1 maalin jälkeinen tuuletus vitutti heti tuoreeltaan, vaikkei peli tuossa vaiheessa millään tavalla ratkaistulta vaikuttanut.

Edit. Domi: Jopa raumalainen on luvallista kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, jos se on keskellä virkettä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä ihan kuvittelin Armian heiluttelevan niille Ässien kannattajille, joita siellä seisomassa myös oli.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Sorruit ihan pikkuisen alemmas jopa.

Olen pahoillani, että provosoiduin, mutta Sisäliittimen yv oli tasoltaan hyvinkin ammattikoulutasoa.
En viitsi enää tuunata aiemman viestini sisältöä, mutta pyydän anteeksi kaikilta Raumalaisilta ja sudeetti-sellaisilta. Tosin sitä tuhkaa olisi edelleen tarjolla. Toivottavasti joku veisi poijjes nurkista....
 

papa durdin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
- Maalin peli tästä tuli. Oltiin hyvin pelissä mukana, mutta puolustajan kiekollinen virhe käänsi edun vieraille. Vastustaja sai osumasta lisää energiaa, harmitteli Dufva ottelun voittomaaliksi jäänyttä osumaa. (Jatkoaika)

RD on yhden maalin mies. Se kun tunnetusti RD:lle riittää ja sen jälkeen keskitytään ottamaan vastustajalta tila ja aika pois ja kytätään virheitä. Onneksi Ässille ei riittänyt vaan niittasivat 3 kaunista häkkiä. Jees, huomenna Isomäkeen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Oli tuon Armian tempun jälkeen ihan oikea kuitti mielestäni. Niin ja kyllä sen nyt aika satavarmaksi näki, ettei Armia siinä pahemmin voinut loukata. Reisi reittä vasten siinä osui, eikä ainakaan polvi tuossa tilanteessa vaarassa ollut. Puujalka tuossa olisi voinutkin tulla, mutta ihan sulavasti se Joppe luisteli ylivoimaa pyörittämään...

Tämä ajatus on täysin käsittämätön, ihmisyys on erittäin kaukana tällaisesta ajattelusta. Eli kun yksi Suomen lupaavimmista pelaajista tuulettaa väärin, sinä toivot hänen loukkaantumista?!

Olen viime aikoina pohtinut aika paljon näitä on oikea kuitti -kommenteja, joita osa faneista pitää oikeutettuina. Miten SINÄ oikeutat toiveesi pelaajan loukkaantumisesta?

Ja mikäli katsomosta katselit peliä, et voinut tietää menikö polvi vai ei.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tämä ajatus on täysin käsittämätön, ihmisyys on erittäin kaukana tällaisesta ajattelusta. Eli kun yksi Suomen lupaavimmista pelaajista tuulettaa väärin, sinä toivot hänen loukkaantumista?!

Olen viime aikoina pohtinut aika paljon näitä on oikea kuitti -kommenteja, joita osa faneista pitää oikeutettuina. Miten SINÄ oikeutat toiveesi pelaajan loukkaantumisesta?

Ja mikäli katsomosta katselit peliä, et voinut tietää menikö polvi vai ei.

Ja sinä puhut naurettavasta. Mihin suuntaan kukkahattuviirisi nyt osoittaa?

Niin ja kyllä sitä Honkaheimo-Armia -tilannetta pyöriteltiin videolta aika moneen kertaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja sinä puhut naurettavasta. Olisitko ystävällinen ja työntäisit sen oman kukkahattusi perseeseesi kiitos? Opettaja joka ei osaa kirjoittaa, eikä näemmä lukeakaan. Ilmiselvä Iltapäivälehden toimittaja.

Hyvää yötä toivottavat banaanisaaret.

Kiitos vastauksestasi, Sihvosta lainaten, se kertoo kaiken.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Domi28, sen joukkueen nimi on vittu LUKKO! Vaikka kuinka paljon provotuttaa kun on hieno voitto arkkivihollisesta takana niin koittaisit nyt vittu vähän skarpata.

Peliä en nähnyt enkä kuullut koska nettiripa ei toiminut, mutta varmaan Ässät oli parempi.
 

papa durdin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Domi28, sen joukkueen nimi on vittu LUKKO! Vaikka kuinka paljon provotuttaa kun on hieno voitto arkkivihollisesta takana niin koittaisit nyt vittu vähän skarpata.

Peliä en nähnyt enkä kuullut koska nettiripa ei toiminut, mutta varmaan Ässät oli parempi.

Oli oli, ilman muuta. Lugum boja hävisivät RD:n mukaan siihen, kun Ässät teki yhden maalin...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Niin tehtiin. Ennen videon pyörittelyä alkoi jo tuo "aijaijai"-rallatus. Mutta se siitä.

Ehkä näin on sitten tapahtunut, kun niin kerran sanot. Itse olen sitä mieltä, että tuo hidastus olisi näytetty ennen huutelua.

Ei kyllä Raumalla normaalisti ole ollut tapana juhlia vastustajan loukkaantumista. Tämä ihan riippumatta siitä kuka se vastustaja on. Jeesustelut yhdestä Suomen lupaavimmasta pelaajasta sikseen...
 

lebak

Jäsen
Eiköhän nämä kukkoilut lopu viimeistään ensi kaudella Buffalossa ja iän karttuessa.

Näinhän se on. Jalkapallossa annetaan nykyisin varoituksia, jos käy provosoimassa vastustajan kannattajia. Ja onhan se ihan oman hyvinvoinninkin takia joskus parempi jättää tekemättä. Tämä ei tietysti ole jalkapalloa, eikä kannattajamassat ole keskieuroopan luokkaa, mutta noviisiveto Armialta. Muuten kaikki kunnia hänen onnistuneelle ottelulle.

Ässät ei sen kummempia esittänyt(pl Armia), mutta Lukko ei esittänyt oikein mitään. Eiköhän kummankin pelit tästä vielä kehity. 59 peliä jäljellä.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
sen joukkueen nimi on vittu LUKKO!

Rauman vittu LUKKO! Kuulostaa joltain feministiseuralta.



Etten ole silmissäni ihan noin lapsellinen, niin olihan Armian toisessa maalissa laukaus sitä luokkaa, ettei suomessa kovin usein näe. Lähtee pienestä tilasta hyvin vaivattoman näköisesti, mutta aivan perkeleen kovaa ja tarkasti. En olisi pari vuotta sitten uskonut että osaan rakastaa 19-vuotiasta poikaa, mutta minkäs teet.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä näin on sitten tapahtunut, kun niin kerran sanot. Itse olen sitä mieltä, että tuo hidastus olisi näytetty ennen huutelua.

Ei kyllä Raumalla normaalisti ole ollut tapana juhlia vastustajan loukkaantumista. Tämä ihan riippumatta siitä kuka se vastustaja on. Jeesustelut yhdestä Suomen lupaavimmasta pelaajasta sikseen...

Ja sinusta loukkaantumisen juhliminen on ihan oikein:

Oli tuon Armian tempun jälkeen ihan oikea kuitti mielestäni.

En jeesustele vaan ihmettelen nykyistä fanitoimintaan liittyvää ajatusmaailmaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ja sinusta loukkaantumisen juhliminen on ihan oikein:

Oli tuon Armian tempun jälkeen ihan oikea kuitti mielestäni.

Edelleen pysyn kannassani, että näin hidastuksen ennen tuota huutelua. En ainakaan pitänyt missään määrin todennäköisenä, että Armia loukkaantui tilanteessa.

En jeesustele vaan ihmettelen nykyistä fanitoimintaan liittyvää ajatusmaailmaa.

Kyllä sinä jeesustelet. Varsinkin tuo kyseinen heittosi juurikin sitä itseään. Olisiko siis ollut ihan ok huudella Honkasen loukkaantuessa vai miksi korostamalla korostit tuota pelaajan lupaavuutta (liekö edes oikea sana)? Eikös se ole ihan se ja sama kuka siellä ottavana osapuolena on?

Kärppälainauksesta toki pisteet kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös