Mainos

Pe 14.3.2008 Sport - Jukurit (4.puolivälierä)

• 14 839
  • 110

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Tätä juuri tarkoitin, mutta ne kädet myös osuivat Nabbin naamaan.

riippuu taas näköjään katsojasta...minun mielestä nabb törmää suoraan naama edellä lindforsin olkapäähän ja lennähtää siitä suoraan jäähän. lindforsin käsistä kumpikaan ei osu hipaisua enempää.

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Linjatuomarin havainnon perusteella.
Jepa, näinhän se menee. En eilen vissiin halunnut muistaa tätäkään selvää sääntöä, sen verrän höyry nousi korvista ja syke yli parisataa. Sport todellakin kaatui omaan perseilyyn ja Cabanan aivopieruun.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Äijät Mikkelistä kävi näyttämässä Vaasassa, miten pelataan tiukassa paikassa. Näyttääkö tänään häjyt Vaasasta...

Loistava voitto, ei voi muuta sanoa. Ensimmäinen erä näytti pahalta, mutta toinen ja kolmas oli sitten Jukureiden. Joku kirjoitti edellisen pelin jälkeen, että aina kun Jukurit häviää, on vika tuomareissa. Mitäs vaasalaiset on tässä ketjussa syytelleet..? Elämä on.

Jukureiden ylivoima..sehän näytti jo YV:ltä toisesta erästä eteenpäin. Minkähän poppakonstin Mako keksi erätauolla? Toivottavasti sama jatkuu tänään. Jesse Uroselle urhoollisuusmitali. Olkapäävammaiselta aika mukava peli.

Ps. Torstaina jo varattiin bussi maanantaiksi Kajaaniin..

kakes

Jäsen
Mitä se Tami muuten siinä lopussa sanoi tuomarille? Jotain ja muuta kuin selittelyssä

Sanoi Leppäselle:"Mikä oli? Päähän kohdistunut taklausko? Älä selitä, eihän teitä siellä Vierumäellä (koulutuksessa?) opeteta kuin selittelemään."

Aika hyvä repeäminen suorassa lähetyksessä.

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Arvoisa Musashi, kirjoitan sinulle nyt ensimmäistä kertaa. Minulla oli kissa, mutta se kuoli koska menetti henkensä Tovereidensa tähden.

Täällä poikapainien sivupitäjässä toiveemme on silti vielä korkealla, huominen tuo tuskan tai ilon. Miten siellä Turussa, Palloseura mahtanee taas törkätä injektioruiskun Tovereiden punaiseen lihaan?

Me täällä poikapainin luvatussa provinsissa suuntaamme katseet kohti mehupurkin suunnatonta glamouria, koitamme suuren konkurssinkin uhalla voittaa joskus jotain.

Muistetaanko meidät ainaisena häviäjänä, ja Tovereiden sparraajina, vai jopa varteenotettavana haastajana. Sen näyttää arvoisan Musashin kannattama Tovereiden jääkiekkoseura.

Tänään meidän kannattajien seura oli vastustajaa huonompi, teillä Tovereilla meni paljon helpommin, murskasitte vastustajan ilman tuomareiden apua.

Nyt kirjoitan Joulupukille, ja toivon aikaistettua lahjaa. Se lahja olisi vieraspelimatka Turkuun, sinne Tovereiden synnyinmaalle.
Seisoisin siellä aidoilla, pitelisin soihtuja ja aiheuttaisin hämminkiä, ja ennenkaikkea hankkisin porttikieltoja Turkuun. Tai sitten imailisin olutta baarissa ja hymyilisin tosikoille...

Vastaus viimeiseen objektiiviseen kysymykseen on: Olisi. Tyydytyitkö?

Kiitos lähentymisestä! Mukava kun viimeinkin rohkaisit mielesi ja uskalsit lähestyä minua. Aistin kirjeessäsi valtaisan hellyyden ja intohimon kaipuun. Valitettavasti näin alkuun jo minun täytyy todeta olevani täysin heterotoveri, olettaen tietysti, että olet uroskotka. Kannatamme molemmat omia joukkueitamme syvältä sielusta. Tästä johtuen usein häviön koittaessa etsimme vikaa jostain muusta kuin joukkueesta se on aivan luonnollista. Usein olen itsekkin sortunut tuomarien syyksi häviöt laittamaan. Ottelutapahtumat ovat siitä niin mukavia kun ne nostavat meissä esiin sitä luolamiestä joka kuitenkin olemme vaikka muuta kuvaa itsestämme yritämmekin koko ajan antaa jotta olisimme yhteiskuntakelpoisia eikä meitä suljettaisi laitokseen tai laitettaisi häkkiin vieraspeleissä. Olen pahoillani kissasi puolesta, kuuluiko hän paikalliseen työväenyhdistykseen? Olet kirjoittanut viestisi kello 2 lauantaina ja kirjoitat, että tänään joukkueene oli vastustajaa heikompi. Älä vielä luovuta hyvä ystävä. Laita liina kristallipallon päälle ja tarotkortit takaisin laatikkoon eivät ne aina ennusta tulevaisuutta oikein.(Ennen sitä voisit kyllä vilkaista voittaako toverit mestaruuden;)) Olen muuten jo elämässä oppinut, että pitää ensin pientä ääntä ja sitten kun homma menee putkeen niin kiekuu oikein kunnolla eikä niinpäin, että kiekuu koko ajan ja sitten kun homma kusee niin mutisee enää itsekseen. Tämän päiväiseen peliinne vielä voisin sanoa, että pidän Sportin joukkuetta parempana mutta Jukureita seurana miellyttävämpänä. Joku muu ratkaisee tuon pelin meidän puolesta joten jäädään katsomaan ja uskon, että parempi voittaa ilman tuomareitankin. Jos tulet vielä Turkuun tällä kaudella niin ota hallissa yhteyttä voidaan juoda kaljat ja irvistellä toisilemme pöydän yli toverihengessä.

Fordél

Jäsen
Viheltämättä varmasti jäi puoleen ja toiseen, mutta tätä spekulaatiotahan voi jatkaa loputtomiin. Ei se silti tarkoita, että vaikka vihelletty olisi, että siitä maali olisi tullut. Sportin ylivoima pleijareissa ei ole nimittäin ollut sieltä murhaavimmasta päästä. Näin ollen turha tällasista on loputtomiin spekuloida. Jukurit oli parempi ja nyt on vielä yksi matsi edessä. Pelaajien ja valmennuksen katseet ovat jo pitkään olleet siinä matsissa ja ehkä fanienkin kannattaisi keskittyä samaan...

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Ei voi kuin ihmetellä kuinka kahdella tuomarilla viheltää noin ala-arvoisesti. Eikös tuo Toivola ollut se jonka takia TPS pelaajat eivät suostuneet jäälle menemään? Se mikä eniten ihmetyttää on se että pitääkö joka kerta kaatua ennen kuin voi jäähyn antaa. Ei peli näihin surkimuksiin kuitenkaan ratkennut. Mäkin olen aika monta matsia nähnyt. Täytyy kyllä sanoa että heikoksi on tuomareiden taso mennyt jos joku tämän matsin tuomarityöskentelyyn on tyytyväinen.

HAHA! Jukuri-pelaajat oli perseellään joka kontaktista. Sääli, että tuomarilla oli munaskua viheltää vain yksi sukellus-jäähy. Kovin sankari oli Rontti. Onneksi pääsi lopussa kulmassa jäästä, kun Cabana vähän hieroi poskipäästä.

Minun silmini tilanne näytti siltä, kuin Cabana olisi tintannut Ronttia nekkuun. Ei siinä mistään hanskan hieromisesta naamaan ollut kyse. Enemmänkin kanukin ammattiylpeyden päälle otti jokin, tiedä sitten mistä oli turhautunut.

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Sain katsottua ottelun viimein kun nauhoitin uusintalähetyksen boksiin. Thank god digiboksille. :)

Hurja ottelu oli, kunnon playoff-menoa. Ensimmäinen erä oli kuin eri planeetalta verrattuna keskiviikon otteluun Mikkelissä: vauhtia, hienoja tilanteita ja kovaa menoa molemmin puolin koko erän ajan. Huikeaa katsottavaa. Sitten vauhti vähän laantui, mutta laadukas ottelu oli kuitenkin kyseessä. Ja vaikka tuomareista kuinka valitetaan, niin maalithan ne aina lopulta ratkaisevat, lähinnä siis se että kummalla niitä on enemmän. :)

Case Nabb oli mielestäni parin hidastuksen jälkeen aivan selvä: taklaus oli sinänsä puhdas, mutta peli olisi ehdottomasti pitänyt viheltää poikki kun mies kenttään jäi. Siinä tuomareille paha virhe. Lindforsille arvottu 5+20 oli aivan naurettava tuomio. Kädet olivat alhaalla ja kiinni kyljissä, ja olkapää osui ensin. Ei mitään likaista siinä mielestäni.

Aiemmin ottelussa tuomareilla oli tilanne hallinnassa mielestäni oikein hyvin, ainoastaan Jormakan ajo Westerbackin selkään olisi voinut olla jäähyn arvoinen.

Case Cabanasta sen verran, no, olihan se aluksi korkea maila mutta tuomaritkaan eivät kaikkea näe, ja elävät ilman hidastuksen apua. Jäähyn aiheuttanut koukku oli melko heppoinen, mutta sitä seurannut nyrkki naamaan aivan päivänselvä homma. Totaalinen sumeneminen siinä. Mutta näki sen Cabanan naamastakin että harmitti tuo vähän kevyt vihellys. Tuomittava temppu tuo nyrkki kuitenkin.

Maalit olivat hienoja molemmin puolin - tai no se Lindforsin kassi nyt oli perinteinen "tahtomaali", mutta niitähän playoffit kaipaavat. Erityisen iloinen olin Urosen pelistä. Myös Asplund ja Jaakkola pelasivat hyvin, ja Laakso-Lehtonenkin heräsi koomastaan edes vähän. Näillä eväillä eteenpäin, ja sarja poikki tänään Kalevankankaalla!

PS. Nauratti Jukuripelaajien arpominen tyhjän maalin ympärillä pelin loppuvaiheilla. Miten vaikeaa voi olla kahdestaan tehdä maali tyhjiin? Ilmeisesti liian vaikeaa... :D

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eipä tällä nyt enää väliä ole, mutta:

Case Nabb oli mielestäni parin hidastuksen jälkeen aivan selvä: taklaus oli sinänsä puhdas, mutta peli olisi ehdottomasti pitänyt viheltää poikki kun mies kenttään jäi. Siinä tuomareille paha virhe.

Mikä se virhe mielestäsi sitten oli?

Sääntökirjan mukaan pelin saa viheltää poikki vasta, kun loukkaantuneen pelaajan joukkueella on kiekko. Ja niinhän he tekivätkin, kun jäähyä ei ollut tulossa. Linjamies saa puolestaan raportoida tapahtuneesta vasta seuraavalla pelikatkolla. Ja jäähy tuli sitten sen perusteella.

Mun mielestä siis mentiin ihan sääntöjen mukaan, vaikka moraalisesti tilanne menikin monella tapaa väärin.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Minun silmini tilanne näytti siltä, kuin Cabana olisi tintannut Ronttia nekkuun. Ei siinä mistään hanskan hieromisesta naamaan ollut kyse. Enemmänkin kanukin ammattiylpeyden päälle otti jokin, tiedä sitten mistä oli turhautunut.

Pointti oli se, että Rontti jäi tuon iskun jälkeen makamaan jäähän liki puoleksi minuutiksi. Vrt. Nabbin olisi pitänyt taklauksen jälkeen luistella vaihtoon/filmasi jne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy