Ja mitä tulee tuomareihin niin kyllähän se vaan on niin, että joihinkin tuomareihin vaan okävä kyllä vaikuttaa se missä pelataan
Kotiyleisö palkitsee tuomarin kun viheltää vastustajalle. Ehkä ne ei varmaan tiedosta sitä.
Mitä itse täältä telkkarin takaa katsottuna niin jäähyt pitäsi olla 3-2
Oon tässä useamman vuoden miettiny oonko ainut joka katsoo täältä kaikki tulokset.livetulokset.com ja sieltä Jääkiekko/Liiga, niin ei tuu Liigan sivuja ikävä.
Mikä mersu? E-vai peräti S-model?Jep, kolehti lähtee aina kiertämään kun Kärpät pääsee ylivoimalle. Ottelun jälkeen ruskean kirjekuoren voi noutaa Kärppätoimiston nurkalta Junnon mersusta.
Ja mitä tulee tuomareihin niin kyllähän se vaan on niin, että joihinkin tuomareihin vaan okävä kyllä vaikuttaa se missä pelataan
Kotiyleisö palkitsee tuomarin kun viheltää vastustajalle. Ehkä ne ei varmaan tiedosta sitä.
Kuinka paha? Estääkö nuorten kisat?Nordgrenilla päävamma, ei saatana
Eihän noista tuomareista muuten, mut Yogi piti sekunnin sadasosan vastustajan mailaa kainalossa, Allen tönäisi vastustajaa pari kertaa pehmeästi ja seurauksena jäähyt. Kärpillä selkeä kamppi, ei jäähyä.
Jokisen kamppi selvä jäähy.
Mistähän se mahtoi tulla, ainakin itsellä meni täysin ohi.Nordgrenilla päävamma, ei saatana
Ei käsitystä, Alkio vaan mainitsi erän alkuun.Kuinka paha? Estääkö nuorten kisat?
Niin miksei tuomareita saa arvostella? Kyllä selkeästä virheestä saa sanoa, saman lailla kuin pelaajienkin, tai sitten hymistellään vain hiljaa tuomioista.Ja mitä tulee tuomareihin niin kyllähän se vaan on niin, että joihinkin tuomareihin vaan okävä kyllä vaikuttaa se missä pelataan
Viime kaudella Ilves yritti teloa Heiskasta muttei onnistunut. Nyt onnistui pudottamaan yhden junnun pois. Hyvä meininki.Nordgrenilla päävamma, ei saatana