Pe 13.5.2022 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 42 683
  • 933
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Rajala ja aina kun mä lämään!
 

tylerdurden

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, LFC, Suomifutis
Saukkonen kehuu tunnelmaa. Olen hieman eri mieltä. Ainakin ennen maalia tunnelma oli kuin kirkossa. Kotikisojen avausmatsi ja perjantai-ilta. Ei siltä vaikuta.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Kiva ja yllättävä toi Rajalan veto. Jostain syystä oon aina pitäny Rajalasta niin kelpaa.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Rajala näyttää hienosti esimerkkiä. Röyhkeä nousu ja kiekko maalia kohti vaikuttaa lopputulokseen enemmän kuin tehoton puolitoista minuuttinen kiekkoa laitoja pitkin kierrellen ja kulmissa pörrääminen. Samassa ajassa mitä Suomi pyöri kulmissa jenkit ois vetäny ainakin 5 kertaa maalia kohti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Ja tätä halliporukkaa ei tarvitse käskeä. Täällä on tunnelmaa jo ensimmäisessä pelissä."

Mertaranta vittuilee Tapparalle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Saukkonen kehuu tunnelmaa. Olen hieman eri mieltä. Ainakin ennen maalia tunnelma oli kuin kirkossa. Kotikisojen avausmatsi ja perjantai-ilta. Ei siltä vaikuta.
Joo on aika hiljaista. N neljän aikaan ainakin Tampereella keskustassa oli tunnelma ihan ok, kun kaljalla työpäivän jälkeen kävin. Ehkä ne on jossain pussikaljalla tai fanzonella.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hauke lähti aavistelemaan syöttöä.

Komea laukaus.
Moni muukin aavisteli, kun toisella puolella oli suomalainen aivan vapaana.
Hieno ratkaisu Rajalalta, vaikka syöttökin olisi avannut varman maalipaikan.
Mitä sitä huonommilleen syöttelemään.
Vanha Rauman kyläkiekon motto!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös