Eihän sitä kun ollaa firman ilmaisilla lipuilla katsomossa.Harmi kun perinteinen suomalainen lätkäfani on noin saamarin hiljainen. Nyt pitäis olla mökää ja ääntä lehtereillä koko ajan!!!
Eihän sitä kun ollaa firman ilmaisilla lipuilla katsomossa.Harmi kun perinteinen suomalainen lätkäfani on noin saamarin hiljainen. Nyt pitäis olla mökää ja ääntä lehtereillä koko ajan!!!
My god. Olette aivan väärässä. Juhani Tamminen on ollut Mertarannan kommentaattorina ainakin yhdessä EHT-turnauksessa. Vuosi oli todennäköisesti 2007 tai 2008.Mertaranta ei jostain syystä ole ikinä selostanut jääkiekkoa kommentaattorin kanssa.
Sählymäinen laukausOlipas piiska. Hypersooninen veto.
Parkanolainen Kinzhal. Tää tosin osui kohteeseen.Olipas piiska. Hypersooninen veto.
Änäristä tuttu bugiranne. Uppoaa pelissäkin ainaSählymäinen laukaus
Ai perkele.. se on varmaan ollut näkemisen arvoinen spektaakkeli.My god. Olette aivan väärässä. Juhani Tamminen on ollut Mertarannan kommentaattorina ainakin yhdessä EHT-turnauksessa. Vuosi oli todennäköisesti 2007 tai 2008.
Olihan sillä joskus itse Don jossain eht höntsässä kaverina. Siinä jäi Tamikin hiljaiseksi pojaksi.Ootko varma? Harva tuohon kerkeäisi väliin mitään sanoa...
Kyllä minun mielestä vaikuttaa tunnelmaa olevan mukavasti.Saukkonen kehuu tunnelmaa. Olen hieman eri mieltä. Ainakin ennen maalia tunnelma oli kuin kirkossa. Kotikisojen avausmatsi ja perjantai-ilta. Ei siltä vaikuta.
Totta, tosin viimeksi oon pelannut 2014 versiota.Änäristä tuttu bugiranne. Uppoaa pelissäkin aina
Joo on aika hiljaista. N neljän aikaan ainakin Tampereella keskustassa oli tunnelma ihan ok, kun kaljalla työpäivän jälkeen kävin. Ehkä ne on jossain pussikaljalla tai fanzonella.Saukkonen kehuu tunnelmaa. Olen hieman eri mieltä. Ainakin ennen maalia tunnelma oli kuin kirkossa. Kotikisojen avausmatsi ja perjantai-ilta. Ei siltä vaikuta.
Moni muukin aavisteli, kun toisella puolella oli suomalainen aivan vapaana.Hauke lähti aavistelemaan syöttöä.
Komea laukaus.
Täysin samaa mieltä! Hyvän olonen meininki ja huudot kuuluu hyvin kotikatsomoihin asti.Kyllä minun mielestä vaikuttaa tunnelmaa olevan mukavasti.
Ole hyvä.Ai perkele.. se on varmaan ollut näkemisen arvoinen spektaakkeli.