Pe 13.5.2022 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 42 233
  • 933

Visku-17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Mika "Spede" Pyörälä #17
Yleltä lainattuna: "hallin katsomot ovat lähes tyhjät ja tunnelma lässähtänyt täysin toisen erän alussa. Väki on käytävillä ja kuppiloissa"

Kävikö tässä nyt niin, että rakennettiin liian hieno areena ja itse peli ei enää kiinnosta?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sami Kapanen - vaihtopenkkien välissä

Mikä vitun vaihtopenkkien välissä?

Lasse Kukkonen - pöydän takana
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Armia vaikuttaa pelimieheltä ja myös Filppula hyvällä pelipäällä. Granlundia tuo joukkue kaipaa ja kyllähän joku Heiskanen puolustuksessa tekisi joukkueesta monta pykälää kovemman
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

random13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Jyp
Vieläköhän porukka on sitä mieltä että oltaisiin voitettu helposti yhdeksällä hyökkääjällä? Mielestäni typerää vastustajan aliarviomista.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Yleltä lainattuna: "hallin katsomot ovat lähes tyhjät ja tunnelma lässähtänyt täysin toisen erän alussa. Väki on käytävillä ja kuppiloissa"

Kävikö tässä nyt niin, että rakennettiin liian hieno areena ja itse peli ei enää kiinnosta?

Antaisi viedä kaljat katsomoon, niin väki jaksaisi siellä olla. Eikai nyt kukaan perjantai-iltana janoisena ja laskuhumalassa istu siellä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Siis Mertaranta, ei hyvää päivää, olin jo unohtanut. "Norjalla painostus Suomen alueella" = kaksi syöttöä maalintekoalueen ulkopuolella. Luoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös