Pe 13.5.2022 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 41 496
  • 933

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No eipä tainnut kovinkaan paljoa kiinnostusta alunperinkään olla jos selostajan takia menet nukkumaan.

Täytyy myöntää että on vähän hakemista kiinnostuksen kanssa koska Avsin pleijarit jatkuu vähintään neljän pelin verran vielä. Alkujutut oli hienoja.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Pienenä oli aina Suomen puolella. Nykyään menestysten myötä sitä on pikku maiden puolella vaikka jellonat vastassa. Toki ruotsia, Kanadaa jne vastaan kannattaa leijonaa mut esim nyt oon norjan kelkassa.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
No niin, sitten voikin aloittaa valituksen.

Miksi Innala on ykkösessä? Pesonen istui reenipeleissä siihen paremmin. Vai tuuraako Grannya nyt tän ekan pelin ja sitten poppareille.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Oijoijoij!

Taas mennään! Vuoden tauon jälkeen. Vihdoinkin saadaan kuulla taas Leijonakortteja Jani Uotilan supattelulla! Mies ja hento kuiskaus...

Oiskohan jo tänään vuorossa?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Joku muu selostaja ois ollut kiva. Paitsi Antsa. Selostaako Saukkonen nää kaikki kolmosen pelit? Noh ei voi mitään..
Saattaa Ansa käydä rahvaiden pelejä selostamassa. Muuten mennään Saukkosella. Vittu kaksi heikointa selostaja edelleen päästetään irti Suomen peleissä.
 

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suomen kannattaa olla varuillaan Norjan #85 kanssa. Huikeen hyvä jääkiekkoilija. Niinkin hyvä että yleensä menee puolen peliä, kun tajuaa, että on yleensäkään pelaamassa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pienenä oli aina Suomen puolella. Nykyään menestysten myötä sitä on pikku maiden puolella vaikka jellonat vastassa. Toki ruotsia, Kanadaa jne vastaan kannattaa leijonaa mut esim nyt oon norjan kelkassa.
Niin pitkään kun Suomi on Ruotsia jäljessä MM-kullissa, olen Suomen puolella. Toisin sanoen ikuisesti.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Selostaako Saukkonen himasta, vai onko päässyt ihan hallille? Kaukalon ja hallin äänet on turhan hiljaisella.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Oijoijoij!

Taas mennään! Vuoden tauon jälkeen. Vihdoinkin saadaan kuulla taas Leijonakortteja Jani Uotilan supattelulla! Mies ja hento kuiskaus...

Oiskohan jo tänään vuorossa?
Ai jumalauta mä olin jo unohtanut, että Jani Uotila on olemassa. Veikkaan että Jani Uotila on suurin syy miksi Janne Ahonen joutui olemaan puolet urastaan kännissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös