Tappara ja Ilves sanoi että vittu ostakaa omat.Missä ledilaidat?
Tappara ja Ilves sanoi että vittu ostakaa omat.Missä ledilaidat?
Amanda soittaa Nordiksella. Ilveksen ja Tapparan DJ:t yhdessä Tampereella.Onkohan Amanda vielä puikoissa vai menikö duunit hallin myötä?
Saukkonen sanoi että Lehtosen kausi jäi Pietarissa kesken "syistä joista ei nyt puhuta".
Eihän se kesken jäänyt. Siellä se pelasi sinne asti kun pääsi ja joukkueensa tippui playoffseista.
Ihme revionismiä.
Kuvaus on minusta parempaa kuin normi-liigakuvaus.
Lidlin mainokset ei oikein istu tuohon Suomen pelipaitaan.
Ei se sen kummempaa vaadiIhan jees meno hallilla. Mikäs tässä toisaalta mikrossa lämmitettyä grillimakkaraa ja kylmää olutta kotisohvalla nauttien.
Sanokaa mitä sanotte, mutta Antsa tuo minulle kisafiiliksen AINA. Siinä on sitä jotain.
Syistä josta ei nyt puhuta?Jäi se kesken samalla tavalla ja samasta syystä kuin vaikkapa Granlundilla Nashvillessa.
Siellä Saukkosen fanipoika ilmeisesti.Hyi helvetti.
MM-selostajana Antsa menettelee ihan hyvin. Liigaselostajana taas...niin.Sanokaa mitä sanotte, mutta Antsa tuo minulle kisafiiliksen AINA. Siinä on sitä jotain.
MM-kisoihin toki viittasinkin. Jäi vähän epämääräiseksi tuo viestini.MM-selostajana menettelee ihan hyvin. Liigaselostajana taas...niin.
Kieltäisiköhän kisojen säännöt nuo? En tiedä.Missä ledilaidat?
Siellä Saukkosen fanipoika ilmeisesti.
Syistä josta ei nyt puhuta?
Oli tarkoitus olla humoristinen heitto. Ei toiminut ilmeisesti.Joo selvästi jos ei pidä Mertarannasta, pitää fanittaa Saukkosta.
Sitä jotain pahaa puusilmäisyyttä siinä on juu. Tarvis pari paukkua kyllä että jaksais sitä nykyään kuunnella.Sanokaa mitä sanotte, mutta Antsa tuo minulle kisafiiliksen AINA. Siinä on sitä jotain.
Tälleen pelissä, jossa saa olla avoimesti puolueellinen, on Antsa ihan välttävä tunnelman luoja.MM-selostajana Antsa menettelee ihan hyvin. Liigaselostajana taas...niin.