Ennen tuota KalPan saamaa jäähyä jäi selvä Pelicans jäähy viheltämättä kun oliko Koivisto veti kunnon viitake lyönnin Rissasta reiteen selvä jäähy mikä jäi viheltämättä ja sitten sitä paikkailtiin jäähyillä puoleen ja toiseen.
Mutta maalin hylkäys meni tuomareilta oikein jälkimmäisestä kuvakulmasta näkee kuinka Bynersin vasen käsi liikkuu kiekkoa kohti ja kiekon suunta muuttuu tuomari oli tässä vielä erittäin hyvn sijoittunut ja näki tilanteen se meni siis täysin oikein.
Hakkaraisella ei ollut mitään syytä lähteä katsomaan tuota videolta kun seisoi itse 2m päässä Bynersista maaliviivan tasalla niin näki tilanteen suoraan.
Onko Blood aina noin huono kun kiekko ei pysy mukana ja pysyy juuri ja juuri pystyssä luistimilla?
Ei ole. Blood oli ensimmäisissä peleissään ne ajat, kun ei hölmöillyt eli ottanut turhia jäähyjä tai tehnyt ylilyöntejä, suorastaan ilmiömäinen. Hän puolusti varmasti ja taidolla esittäen näyttäviä harhautuksia, avauksia ja taaksejättöjä. Lisäksi muutamat läpi kentän tehdyt onnistuneet nousut nostivat Bloodin lahtelaiskannattajien silmissä jumalan asemaan.
Sittemmin kaverin taidot ovat alkaneet peli peliltä rapistua=hullun rohkean onnistuneen alun jälkeen todellinen taso alkaa tulla esiin. Enää ei harhautukset onnistu, kiekko ei pysy mukana, tyhmiä ottamalla otettuja jäähyjä tulee solkenaan ja vastustajia jää vapaaksi yhä useammin. Tämän ja fanien hehkutuksen vuoksi olen itse kyllästynyt tähän pelaajaan ihan totaalisesti. Todella surkea peli Bloodilta tänäänkin, tähän saakka huonoin pakkimme Rukajärvikin suorittaa jo lähes paremmin. Veikkaisin että reilut 10 peliä ja silmät avautuvat muiltakin. Toki joku pitkä pelikielto tulee taas kohta "pelastamaan" tämän hörhön fanien silmissä, kun ei räpellä kentällä. Sitten taas odotellaan paluuta kuin kuuta nousevaa ja pari show-temppua paluupeliin ja sydämet sulavat taas pitkäksi aikaa. No, tänään olen jokseenkin tyytyväinen kaverin 3.erän pelaamiseen, alkoi taas näyttää että tästä voisi jotain tullakin.
Potulnyltä mielestäni tänään todella hyvä peli. Olen hänetkin jo manannut moneen kertaan, mutta kokonaisuutena alkukaudesta hän on ollut ihan keskinkertainen ja luotettava ulkomaalaispelaaja ja nyt kun on parantanut otteitaan jo monta peliä putkeen, niin uskon hänen vielä pystyvän parempaan ja jopa siihen että kannattelee joukkuetta.
Byers ei tänään näyttänyt niin huonolta kuin aiemmin ja häntä saatiin jopa hiukan hyödynnettyä. Kunhan unohtaa typerät hyödyttömät jäähyt, niin saisi hiukan enemmän anteeksi kädettömyyttään ja hitauttaan. Oikeanlaisen hyödyntämisen onnistuessa tämän kaverin suhteen, niin olisi iso apu joukkueelle.
Tuomareista on kaikki oleellinen sanottu, olen Playonin kanssa samaa mieltä, että alkukaudesta tuomarointi oli yllättävän hyvää, mutta alamäki on alkanut ja tämä ilta oli jotain sellaista, mitä en olisi uskonut näkeväni. Hermoparat.