Tsekkiä vastaan oli.Joo, mutta tää IFKn maali oli yks yhteen Ruotsin 1-2 maalista 1997 MM-kisojen alkusarjamatsista Suomi-Ruotsi Hartwallilla. Ja kyllä Jamo oli byyrissä...
Tsekkiä vastaan oli.Joo, mutta tää IFKn maali oli yks yhteen Ruotsin 1-2 maalista 1997 MM-kisojen alkusarjamatsista Suomi-Ruotsi Hartwallilla. Ja kyllä Jamo oli byyrissä...
Hyvä erä, hatunnosto molemmille.
Taitoa, fysiikkaa..
This is Liiga!
Siell on ens kaudella ihan eri jengit ;).Onhan nämä mahtavia pelejä. Toivottavasti HIFK hoitaa ensi kaudella runkosarjankin kunnolla, jotta kohdattaisiin vasta finaaleissa.
Tsekkiä vastaan oli.
Sitä me todelliset Jokerifanit todella toivomme. Kättä päälle.Peukku! Mulla on niin kaikkea tätä ikävä, jospa vielä jonain päivänä mun elinaikana, mitä ei liene turhan paljon...
Meinaatko että Tappara ei mene ensi keväänä 8. kertaa peräkkäin finaaleihin? :)Siell on ens kaudella ihan eri jengit ;).
Sitä me todelliset Jokerifanit todella toivomme. Kättä päälle.
Tuota voi jo kutsua kestomenestykseksi.Meinaatko että Tappara ei mene ensi keväänä 8. kertaa peräkkäin finaaleihin? :)
Samaa kaipaan minäkin. Olisihan se mahtavaa pelata taas "pojasta".Peukku! Mulla on niin kaikkea tätä ikävä, jospa vielä jonain päivänä mun elinaikana, mitä ei liene turhan paljon...
Sakke kostaa vielä.Jälleen ylärima IFK:lle. Alkaa olla jo todennäköisyydet maalille aika suuret.
Samaa kaipaan minäkin. Olisihan se mahtavaa pelata taas "pojasta".