Ymmärrän että HIFK-faneja vituttaa tilanne, koska pelillisesti ovat olleet parempia. Tuo tuomareista itkeminen on aika paskaa kun jäähyt ovat olleet selviä tänään.
Kyllähän tuolla on kahdesta filmistä jäähy puhallettu IFK:lle.
Ymmärrän että HIFK-faneja vituttaa tilanne, koska pelillisesti ovat olleet parempia. Tuo tuomareista itkeminen on aika paskaa kun jäähyt ovat olleet selviä tänään.
Ei. Eikä Pikkarainen.
Älä puhu paskaa. Me molemmat tiedetään, että tuo ei ole totta.Kristofin olisi pitänyt päästä mailasta irti, ettei kaatuisi, koska oli liikkeessä eri suuntaan kuin Jääskä.
Yes, kahdestä Kärppä-filmistäKyllähän tuolla on kahdesta filmistä jäähy puhallettu IFK:lle.
Kuinka se sillä olis pelannut kun Jääskä sen halusi?Älä puhu paskaa. Me molemmat tiedetään, että tuo ei ole totta.
Peesaavat tuossa IIHF:n sääntökirjaa, eli suora käännös tuo.Olisikohan Liigan ja/tai Jääkiekkoliiton aika hieman päivittää termistöä? Tuo "mailasta kiinnipitäminen" on hassu syy rangaistukselle tuolla termillä.
Älä puhu paskaa. Me molemmat tiedetään, että tuo ei ole totta.
Ei ollut paitsio!!
Ei ollut paitsio
Ei ollut paitsio.
Ei ollut paitsio!
Mulla oli sellainen tapa, että pidin omaisuudestani kiinni. Olisin vain riuhtaissut sen vastustajan otteesta irti. Kaatuminen ei olisi tullue mieleenikään. Ja olen 100 % varma, että jokaikinen pelaaja tuolla pysyy minua paremmin pystyssä halutessaan.Kuinka se sillä olis pelannut kun Jääskä sen halusi?
Älä selitä, HIFK-paita päällä olet seurannut joka pelin ja rukoillut että Kärpät häviää.Ainiin. Liigassahan pelaataan vielä. Olin jo unohtanut :)