Mainos

Pe 12.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

• 54 711
  • 742

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ekana JJ ei tarjonnu syöttöpaikkaa yv-kuviossa, sitten kiekon saatuaan syöttö kaks metriä ohi ja hyökkäys omiin.

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Mitä ihmettä te itkette selvistä riskeistä, joista tulee jäähy. Jääskä sai kohtuutontahyötyä joukkueelleen roikkumalla Kristofin mailassa.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Oon aina miettiny miks ei voi vaan purkaa kunnolla alivoimalla kun saat kiekon rauhassa haltuun kulmassa? Mitä nuo Motinin siirrot taas omassa päässä oli?

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
Jussi Jokinen on käsittämättömän ihmeellisen mahdottoman PA€@&KA !!!
Mutta hyvä että Kärpät peluuttaa kaveria noinkin paljon.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Uskomatonta tuomarointia tänään. Vain osa säännöistä käytössä.

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hepoooooo!!!!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä ihmettä te itkette selvistä riskeistä, joista tulee jäähy. Jääskeläisellä sai kohtuutontahyötyä joukkueelleen roikkumalla Kristofin mailassa.
Mulla on tapana huomioida nuo korostamiset, joita myös sukelluksiksi kutsutaan. Selitä mulle se, miksi Kristof kaatui, kun jäähyn syy oli mailasta kiinni pitäminen. Sekin ihan ohimenevän hetken, vaikka selkeä ja helposti huomattava rike onkin. Kärpät on sukeltanut jo kolmesti tässä ottelussa. Kaikista tuli jäähy. Jos Kärpillä olisi edes hitunen moraalia, noista tuo viimeinen olisi vihelletty ja samalla myös ainoa aiheellisesti tuomittu jäähy. Kahdesta muusta olisi kuulunut jäähy vain ja ainoastaan Kärpille.

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
HIFK vie ja Kärpät vikisee mutta ei pääse HIFK tuloksellisesti helpolla. Heponiemi Kärpät 1-0 ja samalla ylivoima vielä.

EDIT: Käytöskymppi oli Ikoselle, ei ylivoimaa siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy