Pe 12.1.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 15 678
  • 517

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Martel yritti katkaista sporttilaisen selän
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olihan tää vitsi?
Sovitaan sitten niin. Tosin aika monta kertaa tuollaisestakin "vahingosta" on tullut jäähy.

Kyllä Lappalainen tasan ja tarkkaan tiesi, että sieltä oltiin tulossa kohti.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Sport joutuu vähän parantamaan aloituksia pelin edetessä
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvinhän tuo Kiviharju koppaili kiekkoja. Kentän ukoilta vaan tukea liikkeellä. Kyllä tossa aihiota olis. Kun saa äijät vauhtiin vaan. Hyökkäyspää on ihan jees.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minä olisin ehkä Lappalaisen pistäny pihalle tuosta kyynerpäähommasta
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sovitaan sitten niin. Tosin aika monta kertaa tuollaisestakin "vahingosta" on tullut jäähy.

Kyllä Lappalainen tasan ja tarkkaan tiesi, että sieltä oltiin tulossa kohti.
No aikalailla oma valinta oli ottaa osuma Morolta tai kuka lie olikaan.

Eteenpäin ja naatittaan kun SaiPa vielä Liigassa pelaa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
No aikalailla oma valinta oli ottaa osuma Morolta tai kuka lie olikaan.

Eteenpäin ja naatittaan kun SaiPa vielä Liigassa pelaa.
Taisi olla Naukkarinen.

Jep, mennään Jutin lailla eteenpäin, pitää nyt "nauttia" näistä peleistä ainakin vielä tämä pari kuukautta. Minulla on vahva tunne, että sen jälkeen ei tarvitse enää tällä tasolla (ja tuskin millään muullakaan) jännittää SaiPan otteita.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Taisi olla Naukkarinen.

Jep, mennään Jutin lailla eteenpäin, pitää nyt "nauttia" näistä peleistä ainakin vielä tämä pari kuukautta. Minulla on vahva tunne, että sen jälkeen ei tarvitse enää tällä tasolla (ja tuskin millään muullakaan) jännittää SaiPan otteita.
Kyllä minä ainakin näitä keltamustien välisiä tykkäisin jatkossakin. Mutta saas tosiaan nähä.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onk toi Suvi? Tossa tv-pelissä? Näkeekö mun vanhat silmät oikein? Huh huh.
On se

Suvi Puukangas palaa studioon​

Suosikkijuontaja Suvi Puukangas palaa MTV:n ohjelmatietojen mukaan tänään pitkän tauon jälkeen studioon.

Puukangas kertoi vuosi sitten joulukuussa raskaudestaan Instagramissa ja jäi vaivihkaa sivuun liigalähetyksistä. Häntä ei myöskään mainittu, kun MTV julkaisi liigan studiotiiminsä syksyllä.

MTV:n ohjelmatietojen mukaan Puukangas on tänään juontamassa studio-ottelua Lukko-Tappara. Asiantuntijoina ovat Pekka Saravo ja Jukka Jalonen. Kaukalonlaitatoimittajana häärii Siim Liivik.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös