Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Savon mafian kirjekuoret löysi perille. Vai oliko hevosenpää aitiossa yhtäkkiä. Ei edes jäähyä. Perkele.
Älä nyt viiti. Junnu höntyilee ja luistelee itse päin.Lappalainen kyynärpäällä suoraan päähän Naukkarista ja jäähyttä selviää. Yllättyneet:
Olihan tää vitsi?Lappalainen kyynärpäällä suoraan päähän Naukkarista ja jäähyttä selviää. Yllättyneet:
Näkemättä Lappalaisen sikailu. Nih!Älä nyt viiti. Junnu höntyilee ja luistelee itse päin.
Ei tossa mitään ollut, Lappalainen seisoi paikallaan ja Naukkarinen luisteli itse täysillä päin.Lappalainen kyynärpäällä suoraan päähän Naukkarista ja jäähyttä selviää. Yllättyneet:
Sovitaan sitten niin. Tosin aika monta kertaa tuollaisestakin "vahingosta" on tullut jäähy.Olihan tää vitsi?
Niin... luistelee päin, kun toinen kääntää selän pelille suojaetssaan kiekkoa ja nostaa kyynärpään suoraan naaman eteen luistelulinjalle. Vahinkohan se oli mutta ei tuossa junnu tehnyt mitään väärin.Älä nyt viiti. Junnu höntyilee ja luistelee itse päin.
No aikalailla oma valinta oli ottaa osuma Morolta tai kuka lie olikaan.Sovitaan sitten niin. Tosin aika monta kertaa tuollaisestakin "vahingosta" on tullut jäähy.
Kyllä Lappalainen tasan ja tarkkaan tiesi, että sieltä oltiin tulossa kohti.
No sullahan ei toivottavasti ole minkäänlaista tuomarikorttia.Minä olisin ehkä Lappalaisen pistäny pihalle tuosta kyynerpäähommasta
Ainakin sitten, kun Ässät tulee. 1 maali riittää voittoon.Onko kukaan tsiigannu kalenterista, koska Saipa seuraavaks vastassa, ja seuraava voittomahku?
Jos Rubin pelaa, niin hävitään ilmeisesti siis rankuilla.Ainakin sitten, kun Ässät tulee. 1 maali riittää voittoon.
Taisi olla Naukkarinen.No aikalailla oma valinta oli ottaa osuma Morolta tai kuka lie olikaan.
Eteenpäin ja naatittaan kun SaiPa vielä Liigassa pelaa.
Pe 23.2, eli aika kauan saa vetää ilman voittoja, kuten myö ja JyppiOnko kukaan tsiigannu kalenterista, koska Saipa seuraavaks vastassa, ja seuraava voittomahku?
Kyllä minä ainakin näitä keltamustien välisiä tykkäisin jatkossakin. Mutta saas tosiaan nähä.Taisi olla Naukkarinen.
Jep, mennään Jutin lailla eteenpäin, pitää nyt "nauttia" näistä peleistä ainakin vielä tämä pari kuukautta. Minulla on vahva tunne, että sen jälkeen ei tarvitse enää tällä tasolla (ja tuskin millään muullakaan) jännittää SaiPan otteita.
On seOnk toi Suvi? Tossa tv-pelissä? Näkeekö mun vanhat silmät oikein? Huh huh.