Foto ois kiva
Foto ois kiva
Joo vähän yllätti, kun olin itsekin tuolla lennolla palaamassa edellisen päivän väännöstä :D Vituikshan se sitten meni.Voidaan vaikka kävellä Jykylästä Ouluun kun viimeksi Kärpät niin kohteliaasti antoi matkustusedun IFK:lle tulemalla itse 15 tuntia myöhemmin Ouluun.
SaiPan pitää kyllä taistella jos meinaa ettei jää tuohon6-1 tulosveto Kuopioon elää ja voi hyvin.
Kerho voisi vähän myös skarpata muutaman napsun lisäeurojen toivossa.
Pitäis vaan olla korkeammalla. Hienoa kuvakulmaa varsinkin jos riittäisi koko kentän leveydelle. Nykyisellään kiekko pysyy kuvassa vain B-pisteiden välissä.Saisi muuten kaikissa peleissä lyödä kameran maalin taa pleksii. Tuo ihan erilaista visuaalista ilmettä ja ammattimaisuutta lähetykseen.
Bussiin ja kotiinMihin liigaan tää SaiPa nyt oikein tähyää?
En kyllä vieläkään ymmärrä mitä Kärpät sillä haki. Sehän on ollut jo useamman vuoden tapana että yhteisellä yksityislennolla lennetään Ouluun yötä vasten.Joo vähän yllätti, kun olin itsekin tuolla lennolla palaamassa edellisen päivän väännöstä :D Vituikshan se sitten meni.
Toki näin. Siinä varmaan sitten tulee "ongelma" katsojien näkyvyyteen..Pitäis vaan olla korkeammalla. Hienoa kuvakulmaa varsinkin jos riittäisi koko kentän leveydelle. Nykyisellään kiekko pysyy kuvassa vain B-pisteiden välissä.
Onneksi on myös KalPa-4 voitto ja KalPa yli 5,5 maalia erillisillä lapuilla.SaiPan pitää kyllä taistella jos meinaa ettei jää tuohon