Pe 11.9.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 59 820
  • 562
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Bluuserit näyttää ottavan kuokkaan oikein huolella ja IFK laittaa numerot taululle tyylillä.

Nyt vaan odotellaan sitä hetkeä kun semiräppäri ja säiliö aloittavat oman shownsa. Generoukselle hommia.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Kauden ekan pelin perusteella varmaan kannattaa lyödä jo panokset lukkoon?

SaiPan av on paskaa. Se ei kerro vielä mitään Kookoon yv:stä.

Kolmanteen erään ei voi muuta vaatia kuin kurinalaisen SaiPan, joka vielä keskeneräisellä pelillä punnertaa voiton. Muu ei kelpaa.

Ja SaiPan maalit Kookoon löysää puolustamista?lahjamaalit.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Junttilan epäonnistuminen läpiajosta on huomattavasti todennäköisempää, kuin se että tekisi maalin.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Mitä?! Eiks niitä ollutkaan oikeesti 5372836272? Voi saatana että mua korpeaa, perkele, ettei minulle kerrottu! Nyt meen syömään 28 ropposta mämmiä, sit hakkaan 63 mottia halkoja ja loppuillasta hämmästelen kun aurinko on vastoin kaikkia odotuksia laskenut.
Aurinko ei laske. Se pysyy paikoillaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Helposti kyllä kaatuu KooKoon pelaajat. Huoltajalle hommia huomiselle, että on terät paremmin teroitettu.
 

Nynoamous

Jäsen
Mitä?! Eiks niitä ollutkaan oikeesti 5372836272? Voi saatana että mua korpeaa, perkele, ettei minulle kerrottu! Nyt meen syömään 28 ropposta mämmiä, sit hakkaan 63 mottia halkoja ja loppuillasta hämmästelen kun aurinko on vastoin kaikkia odotuksia laskenut.
Jonkun pitäis vähän ottaa iisimpi asenne elämään.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Bluuserit näyttää ottavan kuokkaan oikein huolella ja IFK laittaa numerot taululle tyylillä.

Nyt vaan odotellaan sitä hetkeä kun semiräppäri ja säiliö aloittavat oman shownsa. Generoukselle hommia.

Toivotaan ettei, ihan turhaa ottaa pelikieltoja ekassa pelissä. Tasoero on ollut niin huima, että tappeleminen menisi säälittäväksi.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bluuserit näyttää ottavan kuokkaan oikein huolella ja IFK laittaa numerot taululle tyylillä.

Nyt vaan odotellaan sitä hetkeä kun semiräppäri ja säiliö aloittavat oman shownsa. Generoukselle hommia.

Sailio ja Liivik on ollu melkeen pyhäkoululaisia, nyt oli hyvä fyysinen vaihto heiltä. Generouskin näköjään syttyy.

E: Heh, siellä se märkä Simppa räksyttää Generousille.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junttilan epäonnistuminen läpiajosta on huomattavasti todennäköisempää, kuin se että tekisi maalin.
muistaen viimekautisen legendaarisen rankkarin en yhtään ihmettele.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mitä?! Eiks niitä ollutkaan oikeesti 5372836272? Voi saatana että mua korpeaa, perkele, ettei minulle kerrottu! Nyt meen syömään 28 ropposta mämmiä, sit hakkaan 63 mottia halkoja ja loppuillasta hämmästelen kun aurinko on vastoin kaikkia odotuksia laskenut.
Joo, jonkun verran vituttaa kun mä luulin että Järvisen torjuntaprosentti on jo ekan ottelun jälkeen niin kova ettei kukaan ohita enää koko kauden aikana :/
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Jesse Mankinen huijaa Kärppäpakit ja pistää pelin tasoihin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Meidän Jesse! Mankinen 1-1 Kuopiossa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Helposti meni Aittokalliolle.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tappara siirtyi pelaamaan kuivaa joenpohjaa. Ilveksen pitäisi pystyä pelaamaan pitkiä hyökkäyksiä ja saada tätä kautta puolustus juoksutettua väsyksiin.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
JYP ja Kemiläinen 3-2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös