Pe 11.9.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 59 806
  • 562

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Yllättävä pukukoppimaali tosiaan pilasi veikkauksen. 5-3 on loppulukemat. Tai voi olla enemmänkin, vaikee arvioida miten paljon tommonen litsari erän loppuun nostattaa kiukkua.
Ihan vaan tiedoksi. Ollut näköjään jonkunnäköistä häikkää noissa torjunnoissa. Nyt Järvisellä on 21 torjuntaa kahden ensimmäisen erän aikana.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tää ylivoima toimi muitaki ku SaiPaa vastaan harjoituspeleissä. Selitellä voi aina miks ei pärjää KooKoon ylivoimalle.
No jos KooKoon yv% on edes yli 16 kauden lopussa, niin se on jo hyvin. Enkä minä mitään selitellyt, kunhan totesin faktat.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Puljujärvi kaipaisi hieman lisää suoraviivaisuutta peliinsä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Upea maali Sportilta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Todella kaunis maali. Bertrand 3-1!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
HIFK on tuleva mestari.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blues :D

0-5
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Onpas komeita maaleja!
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Tapparan ykkönen odotetusti vielä ruosteessa mutta Ilomäen kolmonen on vahva jo nyt.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
espoossa Stadi vie ja espoo seuraa katseella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan vaan tiedoksi. Ollut näköjään jonkunnäköistä häikkää noissa torjunnoissa. Nyt Järvisellä on 21 torjuntaa kahden ensimmäisen erän aikana.

Mitä?! Eiks niitä ollutkaan oikeesti 5372836272? Voi saatana että mua korpeaa, perkele, ettei minulle kerrottu! Nyt meen syömään 28 ropposta mämmiä, sit hakkaan 63 mottia halkoja ja loppuillasta hämmästelen kun aurinko on vastoin kaikkia odotuksia laskenut.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Nyt Hussolle vielä nollapeli, niin ilta on täydellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös