Pe 11.12.2015 Pelicans - KooKoo

  • 4 613
  • 28

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
^^^Jos nyt jotain kommenttia siitä haluat niin.
Pelsut aloitti hyvällä asenteella mutta viimeistely oli huonoa yv;n lisäksi.
Tämä peli olisi voinut olla hyvinkin vaikka 4-0 jo ekan erän jälkeen. Vaikkakin Haatajalla oli muutamakin paikka pöllyttää verkkoa.
KK teki tavallaan vaisussa toisessa erässä lähes ensimmäisestä paikasta maalinsa yv;llä juuri muita paikkoja ei ollutkaan. Vaikka turjuntatilastot näyttää muuta niin toinen erä oli siltikin Pelsuilta heikohko. Ja kolmas jo aikamoista pelailua. Ei paras peli kummaltakaan. Juvonen näki kiekot hyvin.
Näillä meidän ns hyökkäyspään kärkijätkillä oli vähän OFF päivä taas tauon jälkeen.
Nyt meillä näyttää hyvältä ja rutiinisuorituksillakin irtoaa pisteitä. Ja jo kuudes voitto putkeen...
KK ei pystynyt kuin satunnaisesti hallitsemaan. Mutta vierasvoittojä saatte minun puolesta odottaakin vielä piiitkään täältä Lahesta.
Ei mulla muuta. Koita kestää vaikka tuntuu koville ottavankin tällä hetkellä. Ei se täälläkään niin outo tunnetila ole ollut. Läheskään aina ei ole kulkenut.
Mutta nyt voi vähän taas nautiskella tästä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olihan monella tapaa hyvä peli Pelicansilta. Eihän KooKoo päässyt missään vaiheessa taistelemaan voitosta, vaikka siellä muutama vastaisku olikin. Tunnetta tosiaan puuttui, mutta mielestäni se ei johtunut tänään Pelicansista, vaan nimenomaan siitä, ettei vastus ollut tänään parhaimmillaan. Ensimmäisessä erässä olisi pitänyt iskeä jo peli pakettiin, mutta menihän se näinkin.

Malisen pelistä tykkään. Kurki yllätti positiivisesti.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
En lähde tässä mihinkään juupas-jaapas väittelyyn "lahts" kanssasi,mutta mitäs muuta kuin vittuilua ja pätemistä toi sun eka viestisi oli?Miksi heitellä moisia kun osaat kirjoittaa ihan asiaakin?Ja juu,koville ottaa,ei näytä hyvältä nyt.Sekoilua ja uskon puutetta koko joukkueessa valmennusjohtoa myöten,mikä on sinänsä toisaalta ihme kun on ollut hyvää aikaa treenata ja joukkueesta löytyy melkoisesti kokemusta.Kai se on onnistumisien puute mikä tällä hetkellä vie pohjan pois.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
No mitään pätemisen tarvetta en kyllä todellakaan koe kun olen yli 15 vuotta kausarin omistanut. Ja omat kiekon peluut on alkanu junnujoukkueessa 1977 vuonna.
Totesin vain ettei minkään muun joukkueen faniporukan ole kuullut huutelevan vastaavanlaista shaibaa näinä vuosina.
Olen siis käynyt katsomassa näitä legendaarisia KR/RL/HR --KooKoo karsintapelejäkin -80 luvun lopulla siellä teilläpäin ja pelannutkin silloin jonkun junnumatsin KooKoota vastaan siellä kun halli oli uusi. Päinvastoin on kiva taas nähdä näitäkin paikallisvääntöjä mutta toi hoilotus on jo aika ala-arvoista. Eli kunnioitusta ja muistoja kyllä löytyy sinne suuntaan.
Mutta kukin faniporukka näköjään siis tyylillään ja tämä on jotain uutta...
Juu ja en kyllä arvosta läheskään aina sitäkään miten nämä meidän fanit käyttäytyy vieraspeli matkoillaan.
Itse lähen siitä että mielummin kannustetaan omia kuin vain vittuillaan toisille joukkueille tai lähes koko liiga instituutiolle jos välillä tulee vähän "jäähyjä" tai muuten ei vain hommat pelitä .
Tästä omien kannustus kulttuurista IFK fanit on hyvä ellei paras esimerkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös