Pe 10.5.2024 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 60 312
  • 2 022

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
No hätä! Säteri peli päällä, pitää nollat!
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
On jopa tylsä tää Suomen peli. En ois uskonut että näin altavastaajana Suomi pelaa tänään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Av prosentti meillä on nyt 100.

Jaloselle patsas
Ja PMK tasan nolla. Tämä kun pidetään niin mestaruushan sieltä tulee.

E: Tai pudotaan rankkareilla puolivälierissä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oliko tää se olutliveseuranta? Mä korkkasin skottilaisen vadelmalla maustetun hapanoluen, 5,0%. Ei tota Mertarantaa selvin päin jaksa.
Minulla on toinen pitkä olut menossa. Kai tätä Mäkistäkään ei sitten kuuntele selvin päin. Tai ketsele jääkiekkopeliä ylipäätään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Suomi johtais maalilla ja tää ois kolmas erä ja 4 minuuttia jäljellä, niin Suomi pelais ihan hyvin. Mutku ei oo.

Pulju erottuu tuolla kentällä, en mä muistanut että se on noin iso jamppa. Vai pelaako se aina joidenkin kääpiöiden kanssa samaan aikaan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Buljulle ei ole taidettu kertoa taktiikasta. Olisi ollut paikka rauhoittaa poikittain, niin B painaa kirikiekkoa Innalalle. Tästä 3 sekuntia ja Lehtonen tuikkaa kiekon Tsekiltä lavasta läpiajossa
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
”Jostain syystä Riikola-Saarijärvi -pakkiparilla on eniten ongelmia Tsekin paineen alla.”

Jostain syystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös