Ennen näissä liveseurannoissa puhuttiin Laura Ruohosen perseestä ja nykyään vedetään alkoholitonta lonkeroa.
Muute Ruohola taitaa olla oikea sukunimi? 53 vuotias
Ennen näissä liveseurannoissa puhuttiin Laura Ruohosen perseestä ja nykyään vedetään alkoholitonta lonkeroa.
4Ottelun puolivälissä meillä 3 laukausta mutta toki ääärrrimmäisen vaarrrallisia
Tami sinne vielä kommentaattoriksi.Ajatelkaa jos laitettais Mäkinen ja Mertaranta samaan koppiin selostamaan peliä.
Onko Sonnisaaren Vatttu?Modernia vattukaljaa ja alivoimaa. 2022-lukua
No voi sonta. Katsomo herjaa ettei oo verkkoyhteyttä niin ei tiedä miten vaarrrrallisia tilanteita pelissä on.
Entiiä mutta en halua muistella Vancouveria :D se 1-6 tappio usalle välierässä aiheutti traumoja lähes yhtä pahasti kuin Torinon finaaliEn ole täysin varma, että toimiko se edes koko turnauksessa, mutta kuinkahan modernia tämä nykyinen on.
Meinaatko tätä pätkää?Tuosta virvelistä tuli mieleen se 1990-luvun lopun Suomen alivoimamaali, jossa Juha Ylönen tms. nappaa kaverin alimman miehen virvelillä sivuun ja polkee yksin läpi. Jos joku linkkaa videon, niin tuhat virtuaaliolutta.
Mäkinen, Mertaranta ja Anu Saukko ratkaisevat painimalla kuka selostaa.Ajatelkaa jos laitettais Mäkinen ja Mertaranta samaan koppiin selostamaan peliä.
Onneksi Suomi taitaa olla näissä kisoissa F:llä alkava joukkue.Ei taida olla S:llä alkavien joukkueiden kausi tämä 2023-24...
Ukkometsosta saisi kyllä komean maalibiisin. Kun olin Hollannissa vaihto-oppilaana, niin yritin kääntää biisin sanoja englanniksi portugalilaisille vaihtarikavereilleni. Olivat ihmeissään.Lukeeko joku Leijonista tätä seurantaketjua?
Nyt kaikki JVG:t ja muut puppelipojat pois soittolistalta ja UKKOMETSO TILALLE!!!
Ei saatana. Minä taidan olla tshekki. On muuten karu näky peilissä, sen voin sanoa.On noi tsekit karun näköisiä jannuja.
Carolinan vastakohta.Suomi ei edes halua laukoa. Kiekkoa vaan ränniin
Joo todellakin, syytän kännykän autocorrectia.Muute Ruohola taitaa olla oikea sukunimi? 53 vuotias
Skotlanti on pilalla.Oliko tää se olutliveseuranta? Mä korkkasin skottilaisen vadelmalla maustetun hapanoluen, 5,0%. Ei tota Mertarantaa selvin päin jaksa.