Kemppilukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Mulla alkaa olla pieni mancrush Kakkoon. Onneks se on jo täysikänen, niin se ei oo ihan niin outoo.
Aha - näinkö on. Ketkä ovat sitten Iso-Bebe, Lötkö-Make ja Leveä-H läski-Salosesta puhumattakaan. Cänädän mr. Beginnerin sentään tiedän.Anttila ja Manninen. Sivistä itseäsi
Tämäkään voitto ei olisi mahdollinen ilman Olkinuoran panosta.Pelikaani kolmosvahtina, niin kulta on taattu. ;)
Eikös toi svedutuomari oo se luuseri, joka muutama vuosi takaperin vihelsi Komaroville 5+20 polvitaklauksesta, joka ei osunut lähellekään polvea. Lähetettiin tuomariparinsa kanssa himaan tämän jälkeen.
McDavidin lempinimi Pohjois-Amerikassa on "LittleMörkö". Tulee just tosta ku on sama luistelutekniikka kuin huomattavasti ansioituneemmalla Lempäälän Lemiööllä.Ihanan kevyt jalka Anttilalla. Tulee McDavid mieleen.
Mr. BeginningAha - näinkö on. Ketkä ovat sitten Iso-Bebe, Lötkö-Make ja Leveä-H läski-Salosesta puhumattakaan. Cänädän mr. Beginnerin sentään tiedän.
Itkuttaa nää radioselostajat!
Mulla alkaa olla pieni mancrush Kakkoon. Onneks se on jo täysikänen, niin se ei oo ihan niin outoo.
Kiviranta samalla numerolla ja hyvällä luistella tuottaa mulle vahvoja Pillu viboja.