Pe 10.5.2019 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 87 574
  • 1 359
Suosikkijoukkue
KK
Jos ja kun Kskon turnaus menee loistavasti niin onhan hänellä täysi sauma saada se ykkös varasus änäriin. Huikea kaveri. Siin ja siin oisko ollut rankkari. Tuskin ois viheltänyt.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Sen verran kova yv on vastassa, että boksista on parasta pysyä ulkona.

Öisin tihrailtujen NHL pelien jälkeen MM-kaukalo vaikuttaa ihan jalkapallokentältä. Äijät on kuvassa niin pieniä, että just ja just näkee selkänumerot.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Otan tämän varmuuden vuoksi talteen, niin voin sitten palata tähän ja lällätellä. Hughesilla on enemmän laatua ympärillä, joten tekee enemmän pinnoja.
Joo, olen kanssa aika varma, että Hughes tekee jo pelkästään tuon materiaaliedun ansiosta enemmän pojoja. Ei se häpeä ole, jos Kakko tällä tavalla pelaa koko turnauksen. Rangers on parempi vaihtoehto kuin Devils eniveis :)
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ai se sama Heponiemi joka teki 17 pudotuspelissä 3+0 vrt. Kakko joka teki 5 pelissä 4+1?

Mulla on sellanen perskutina että sä et tiedä mistään oikein mitään.


No ehkä mun kommentin tarkoitus oli olla samaa tasoa kommentoitavan jutun kaa ;). Mutta eka pelipäivä vasta joten ei nyt heti aloiteta tätä jookos :)
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tosi hienoa joukkuepeliä ja rytmittelyä, sitä täytyy kai trendikkäästi kehua.

Mutta pakko sanoa, että itse osaan nauttia myös yksilötaidosta, vaikka sitä ei olekaan muodikasta myöntää. Miten Kanadan pelaajat syöttää terävästi, vastaanottaa laadukkaasti. Teipistä teippiin.

Ai että. Nautinnollisia suorituksia. Tuosta Suomi-poikakin voisi vielä ammentaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös