Pe 10.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 16 129
  • 422

chubster

Jäsen
"Luistelee ja vetää jalkakampin" olisi sinun tekstisi. Mitä muuta tuosta voi tulkita kuin tahallista versiota?

Tahattomia jalkojen yhteentörmäyksiä joista jäähyä ei tuomittu kummallekkaan osapuolelle on historia täynnä pilvin pimein. Kenttäpelaaja taasen on lähes* aina itse vastuussa mailastaan ja näissä tuomitaan myös vahinkotilanteissa kaksiminuuttinen.

*saattoliike ei tuota jäähyä

Edit: mutta joo, sinulla on sinun näkemyksesi ja minulla minun. Tästä lienee turha jauhaa täällä yleisellä alueella enempää. Joten jos edelleen asia jutututtaa, niin saa laittaa dm.
Niin, se jalkakamppi on jalkakamppi huolimatta onko tahallinen vai tahaton. Samoin kuin jos mailalla kamppaat toisen, sen on kamppi ja 2 minuuttia, ihan sama oliko vahinko vai ei.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Andersson myy hyvin tän jäähyn
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Johansson, ei helvetti tuollaista. Monen minuutin paine hyökkäyspäässä ja sitten tuollainen löysä paska. Välillä tuntuu että painu sinne Turkuun jo. Toisessa pelissä putkeen aiheuttaa suoraan maalin vastustajalle.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ai Kookoolla on Rautiainenkin kokoonpanossa? Aika näkymättömissä ollut. Kohta varmaan kilahtaa.

Ylläri, Tappara 5-3 alivoimalle. Koska toisinpäin?

E. Ai että jos joskus saisi tommosen kakkosen alivoimalla pelaavalle!
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Lahessa Tapparalaiset onnistuu. Nyt oli Kelleherin vuoro
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Ja Tappara kestää tuon 5-3 av
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vaasassa tehään näköjään vain lahjamaaleja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös