Pe 10.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 16 172
  • 422

chubster

Jäsen
Mitä sinulle olisi siihen pitänyt vastata? Kuvailemassasi tilanteessa jossa pelaaja tahallisesti kampittaa toisen pelaajan kuuluu antaa kahden (2) minuutin jäähy. Lukitaan vaan.

Kuvailemasi tilanne ei vain ollut millään tavalla verrannollinen Könönen-Taponen tilanteeseen.
Tahallisuudesta puhui tilanteessa vain sinä.

Tahattomasta kampista kuuluu jäähy samalla tavalla kuin tahallisestakin. Rike on rike. Tai sit vois varmaan alkaa jättää viheltämättä 99% korkeista mailoistakin koska ovat vahinkoja. Logiikkasi on ihailtava. Ota pari lisää vielä :D
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
KK karkaamassa läpi ja Lehterän ainoa ajatus tuon estämiseen on esittää kuollutta hyökkäyssinisellä. No, se toimii, kun syöttö osuu ruumiiseen
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Jasu tuo mustavalkoiset tasoihin hieman tyhmän jäähyn ja YV:n ansiosta. 1-1. Asiasta keskustellaan Saipan aition edessä.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Tahallisuudesta puhui tilanteessa vain sinä.

Tahattomasta kampista kuuluu jäähy samalla tavalla kuin tahallisestakin. Rike on rike. Tai sit vois varmaan alkaa jättää viheltämättä 99% korkeista mailoistakin koska ovat vahinkoja. Logiikkasi on ihailtava. Ota pari lisää vielä :D
"Luistelee ja vetää jalkakampin" olisi sinun tekstisi. Mitä muuta tuosta voi tulkita kuin tahallista versiota?

Tahattomia jalkojen yhteentörmäyksiä joista jäähyä ei tuomittu kummallekkaan osapuolelle on historia täynnä pilvin pimein. Kenttäpelaaja taasen on lähes* aina itse vastuussa mailastaan ja näissä tuomitaan myös vahinkotilanteissa kaksiminuuttinen.

*saattoliike ei tuota jäähyä

Edit: mutta joo, sinulla on sinun näkemyksesi ja minulla minun. Tästä lienee turha jauhaa täällä yleisellä alueella enempää. Joten jos edelleen asia jutututtaa, niin saa laittaa dm.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ässät ylivoimalle.

On sanottava että kyllä Zagidulinillakin pomppii kiekko pirusti tänään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oonko mä tullut vanhaksi kun ei oikein tunnu hoki-kevätys enää miltään? Vai jotkuuko se siitä, että kannatan Sportia?

Oi niitä aikoja kun oli tähän vuodenaikaan jo kovasti perhosia vatsanpohjassa ja melkein myyräkin kurkki persvaosta kun niin jännitti miten käy.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oonko mä tullut vanhaksi kun ei oikein tunnu hoki-kevätys enää miltään? Vai jotkuuko se siitä, että kannatan Sportia?

Oi niitä aikoja kun oli tähän vuodenaikaan jo kovasti perhosia vatsanpohjassa ja melkein myyräkin kurkki persvaosta kun niin jännitti miten käy.
Kyllä ne ajat viä sullekin palaa....
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hienosti huutaa Ilveksen kannattajat areenassa kuinka "Tampereen kakkonen - Ilves"
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Sport saanut kolme laukausta viimeiseen kahteen minuuttiin. Ehkä tämä tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös