Pe 10.1.2025 Otteluseuranta (Liiga)

• 11 754
  • 441

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Mitä vittua Mika? Sain lähes sydärin.

KooKoo ansaittuun voittoon. Oli loistava esitys tänään. Selkeästi parempi joukkue sen 55 minuuttia ottelusta.

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisi ollut vääryys, jos Kärpät tolla esityksellä olisi päässyt pisteille. Tuo puolustaminen on edelleen sen verran sekavaa, että joukkue on vieläkin yksilötaidon varassa

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä

Haastaa voi rajattomasti. Epäonnistuneesta 2 min. Jos samassa ottelussa useita epäonnistuneita haastoja, seuraavista 2+2 min.
Kiitos, tätä en tiennytkään. Noh.. ei tullut pikkukakkosta siitä ekasta haastosta.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä se ei sitten ollut haasto?
Aikamoinen sekoilu jos ollaan jo pudottamassa kiekkoa, sitten Y-J mussuttaa, useampi minuutti odotetaan että Y-J saa korvanappiinsa ohjeet, tuomarit kokoontuu ja mennään videolle. Eihän se nyt voi mennä että tuollaisen jälkeen tuomarit ottaa haaston omiin nimiinsä.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Aikamoinen sekoilu jos ollaan jo pudottamassa kiekkoa, sitten Y-J mussuttaa, useampi minuutti odotetaan että Y-J saa korvanappiinsa ohjeet, tuomarit kokoontuu ja mennään videolle. Eihän se nyt voi mennä että tuollaisen jälkeen tuomarit ottaa haaston omiin nimiinsä.
No koittakaa nyt päättää haastettiinko tilanteessa jotain vai ei, kun tuolla joku saipalainen vaatii kakkosia haastamisesta ja sinä väität tuomareiden ottaneen haaston itselleen. Tuomarit eivät haasta yhtään mitään, ne vaan katsoo tarvittaessa videoita. Eli haastoiko joku tilanteen vai ei?

Mettis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Saipalaiset eivät näköjään osaa sääntöjä. Potkumaalia ei voi haastaa vaan se on tuomarien velvollisuus tarkistaa. Siinähän tuomarit kokoontuivat ennen videoille menoa ja ehkä siellä oli linjurit nähneet luistinkontaktin kiekkoon.

Nikkanen taklasi selvästi polvi edellä, joten sen osuessa ei ollut epäilystäkään tulemasta. Paska taklaus.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No koittakaa nyt päättää haastettiinko tilanteessa jotain vai ei, kun tuolla joku saipalainen vaatii kakkosia haastamisesta ja sinä väität tuomareiden ottaneen haaston itselleen. Tuomarit eivät haasta yhtään mitään, ne vaan katsoo tarvittaessa videoita. Eli haastoiko joku tilanteen vai ei?
No jos kakkosta ei vihelletty niin ovathan he itse sitten menneet katsomaan oltuaan ensin laittamassa pelin käyntiin ja neuvoteltuaan Y-J:n kanssa sitten minuuttitolkulla. Katso itse se tilanne.

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
No jos kakkosta ei vihelletty niin ovathan he itse sitten menneet katsomaan oltuaan ensin laittamassa pelin käyntiin ja neuvoteltuaan Y-J:n kanssa sitten minuuttitolkulla. Katso itse se tilanne.
No miksi täällä sitten huudetaan jostain sääntöjen vastaisista haastoista ja kysellään kakkosten perään? Ei ole ihme, että tuntuu siltä, että kokoajan tuomarit kusee muroihin, jos ollaan itse säännöistä ihan kujalla.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No miksi täällä sitten huudetaan jostain sääntöjen vastaisista haastoista ja kysellään kakkosten perään? Ei ole ihme, että tuntuu siltä, että kokoajan tuomarit kusee muroihin, jos ollaan itse säännöistä ihan kujalla.
Kai sä nyt oikeasti ymmärsit, mitä ihmeteltiin ja vain leikit tyhmää?

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Kai sä nyt oikeasti ymmärsit, mitä ihmeteltiin ja vain leikit tyhmää?
No jos luet muutaman viestin taaksepäin, niin kyllä kai tuolla kovasti kyseltiin, miksi saa haastaa useamman kerran ja miksi ei saa jäähyä, ihan kuin tuomarit ei osaisi sääntöjä. Mutta joo, kyllä mä tajusin tuon ihmettelyn tarkastuksen viivästymisestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy