KylläEikös haastoja saa nykyään sääntöjen mukaan vaikka kuinka monta?
Haastaa voi rajattomasti. Epäonnistuneesta 2 min. Jos samassa ottelussa useita epäonnistuneita haastoja, seuraavista 2+2 min.Ei jos ensimmäinen todetaan vääräksi.
No nyt sä pilasit hyvän tarinan. Höh!Kyllä
Haastaa voi rajattomasti. Epäonnistuneesta 2 min. Jos samassa ottelussa useita epäonnistuneita haastoja, seuraavista 2+2 min.
Kiitos, tätä en tiennytkään. Noh.. ei tullut pikkukakkosta siitä ekasta haastosta.Kyllä
Haastaa voi rajattomasti. Epäonnistuneesta 2 min. Jos samassa ottelussa useita epäonnistuneita haastoja, seuraavista 2+2 min.
Ehkä se ei sitten ollut haasto?Kiitos, tätä en tiennytkään. Noh.. ei tullut pikkukakkosta siitä ekasta haastosta.
Aikamoinen sekoilu jos ollaan jo pudottamassa kiekkoa, sitten Y-J mussuttaa, useampi minuutti odotetaan että Y-J saa korvanappiinsa ohjeet, tuomarit kokoontuu ja mennään videolle. Eihän se nyt voi mennä että tuollaisen jälkeen tuomarit ottaa haaston omiin nimiinsä.Ehkä se ei sitten ollut haasto?
Kiekkoa oltiin pudottamassa jäähän kun se Yllin show alko kun keskusteli korvanappiin haastosta.Ehkä se ei sitten ollut haasto?
No koittakaa nyt päättää haastettiinko tilanteessa jotain vai ei, kun tuolla joku saipalainen vaatii kakkosia haastamisesta ja sinä väität tuomareiden ottaneen haaston itselleen. Tuomarit eivät haasta yhtään mitään, ne vaan katsoo tarvittaessa videoita. Eli haastoiko joku tilanteen vai ei?Aikamoinen sekoilu jos ollaan jo pudottamassa kiekkoa, sitten Y-J mussuttaa, useampi minuutti odotetaan että Y-J saa korvanappiinsa ohjeet, tuomarit kokoontuu ja mennään videolle. Eihän se nyt voi mennä että tuollaisen jälkeen tuomarit ottaa haaston omiin nimiinsä.
No jos kakkosta ei vihelletty niin ovathan he itse sitten menneet katsomaan oltuaan ensin laittamassa pelin käyntiin ja neuvoteltuaan Y-J:n kanssa sitten minuuttitolkulla. Katso itse se tilanne.No koittakaa nyt päättää haastettiinko tilanteessa jotain vai ei, kun tuolla joku saipalainen vaatii kakkosia haastamisesta ja sinä väität tuomareiden ottaneen haaston itselleen. Tuomarit eivät haasta yhtään mitään, ne vaan katsoo tarvittaessa videoita. Eli haastoiko joku tilanteen vai ei?
No miksi täällä sitten huudetaan jostain sääntöjen vastaisista haastoista ja kysellään kakkosten perään? Ei ole ihme, että tuntuu siltä, että kokoajan tuomarit kusee muroihin, jos ollaan itse säännöistä ihan kujalla.No jos kakkosta ei vihelletty niin ovathan he itse sitten menneet katsomaan oltuaan ensin laittamassa pelin käyntiin ja neuvoteltuaan Y-J:n kanssa sitten minuuttitolkulla. Katso itse se tilanne.
Kai sä nyt oikeasti ymmärsit, mitä ihmeteltiin ja vain leikit tyhmää?No miksi täällä sitten huudetaan jostain sääntöjen vastaisista haastoista ja kysellään kakkosten perään? Ei ole ihme, että tuntuu siltä, että kokoajan tuomarit kusee muroihin, jos ollaan itse säännöistä ihan kujalla.
No jos luet muutaman viestin taaksepäin, niin kyllä kai tuolla kovasti kyseltiin, miksi saa haastaa useamman kerran ja miksi ei saa jäähyä, ihan kuin tuomarit ei osaisi sääntöjä. Mutta joo, kyllä mä tajusin tuon ihmettelyn tarkastuksen viivästymisestä.Kai sä nyt oikeasti ymmärsit, mitä ihmeteltiin ja vain leikit tyhmää?