Pe 1.4.2022 Kärpät - Ilves

  • 29 856
  • 650

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta kyllä tuossa näkyi ero myös ns. tavallisen Liiga-pelaajan ja aiempina vuosina ihan NHL-tason rajoilla pyörineen Baptisten välillä. En muista kuka Buffalon fani täällä Jatkojassa tuota kommentoi, että Baptiste on ns. ylikylän haku Liigaan, kun oli monta vuotta pyörinyt ihan siinä NHL:n rajoilla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miten Kärppien yleisömäärät viime vuosien ajalta liittyvät träpin pelaamiseen?
Koko Liigan. Uskon että paljon enemmänkin olisi ihmisiä halleihin raavittavissa, jos peli olisi enemmän NHL/SHL -tyylistä
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Upea kuti Baptistelta, mutta..

Galimovin itseluottamus on niin syöty, ettei maaliin pitäisi olla mitään asiaa. Käsittämätön valinta valmennukselta, kyllähän Langhamer jaksaa.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Galimov teki liiga historiaa.
Koskaan aiemmin ei ole veskaa vaihdettu neljä kertaa putkeen samaa vastustajaa vastaan.
Tai no en mä tota tarkistanut, mutta taitaa Galimovin painajaisissa hiipiä Ilveksiä vielä eläkeiässä
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Galimov teki liiga historiaa.
Koskaan aiemmin ei ole veskaa vaihdettu neljä kertaa putkeen samaa vastustajaa vastaan.
Tai no en mä tota tarkistanut, mutta taitaa Galimovin painajaisissa hiipiä Ilveksiä vielä eläkeiässä
Toki runkosarjan vikassa matsissa Galimov lähti itse ns. ovet paukkuen vaihtoon, kun kyllästyi joukkueen perseilyyn edessään. Eli kolmesti otettu vaihtoon, kerran marssi itse.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Galimovia voi syyttää toisestakin maalista. Kenttäpelaajilla luottua maalivahtiin, jolloin pelataan laukaisutilanteita yli.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Haapalalle piikkiä jalkaan ja homma jatkuu! Hienoa
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Elorinne katseli melko pelokkaan näkösesti Sklenickaa, tietää olevansa seuraava kohde.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ilves kyllä alkaa rampautua pahasti myöhempää kevättä varten, jos tästä sarjasta jatkoon menee. Kontiola ja Haapala aika helvetin kalliita menetyksiä jos tästä molemmat tippuvat.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Haapalalle piikkiä jalkaan ja homma jatkuu! Hienoa
Mä en huokase helpotuksesta ennen kun nään Haapalan seuraavassa pelissä kokoonpanossa. Ei olis eka kerta kun paikat rikki ja pelataan peli loppuun.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Henkka veti Jurkan Jussit ihan reunalle asti. Palasi vaikkei jälkijättöistä ja epäoikeudenmukaista paikkojäähyä vielä vihellettykään. No mennäänpä sitten näillä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Anttila kauhas vähä kiekosta ohitte
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ilves kyllä alkaa rampautua pahasti myöhempää kevättä varten, jos tästä sarjasta jatkoon menee. Kontiola ja Haapala aika helvetin kalliita menetyksiä jos tästä molemmat tippuvat.

No eiköhän se tästä jatkoon mene... Tän kun kairaavat niin sarja katkee huomenna Mansessa. Varmaan oli 10 kiloo jengiä,niin Kärpät sulaa huomennakin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös