Siim LiivikKuka ihmeen sönköttäjä tämä kommentaattori on. Puhuisi edes suomen kieltä.
Koko Liigan. Uskon että paljon enemmänkin olisi ihmisiä halleihin raavittavissa, jos peli olisi enemmän NHL/SHL -tyylistäMiten Kärppien yleisömäärät viime vuosien ajalta liittyvät träpin pelaamiseen?
Joo ei millään veskarin maaliVittu toi Baptiste on hyvä. En laittaisi kyllä Galimovin piikkiin tätä maalia, ihan sairas kuti.
Toki runkosarjan vikassa matsissa Galimov lähti itse ns. ovet paukkuen vaihtoon, kun kyllästyi joukkueen perseilyyn edessään. Eli kolmesti otettu vaihtoon, kerran marssi itse.Galimov teki liiga historiaa.
Koskaan aiemmin ei ole veskaa vaihdettu neljä kertaa putkeen samaa vastustajaa vastaan.
Tai no en mä tota tarkistanut, mutta taitaa Galimovin painajaisissa hiipiä Ilveksiä vielä eläkeiässä
Mä en huokase helpotuksesta ennen kun nään Haapalan seuraavassa pelissä kokoonpanossa. Ei olis eka kerta kun paikat rikki ja pelataan peli loppuun.Haapalalle piikkiä jalkaan ja homma jatkuu! Hienoa
Joo aika perussettiä pleijareissaMä en huokase helpotuksesta ennen kun nään Haapalan seuraavassa pelissä kokoonpanossa. Ei olis eka kerta kun paikat rikki ja pelataan peli loppuun.
Ilves kyllä alkaa rampautua pahasti myöhempää kevättä varten, jos tästä sarjasta jatkoon menee. Kontiola ja Haapala aika helvetin kalliita menetyksiä jos tästä molemmat tippuvat.