Pe 1.4.2022 Kärpät - Ilves

  • 29 731
  • 650
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toiselle tuomitaan löperö kakkonen jatkoilla ja siihen ratkeaa. Pelin jälkeen raivotaan taas tuomaritoiminnasta. Saa ottaa talteen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aisssaatana, muistuipas taas mieleen eräs maanantai-ilta 13 vuoden takaa Baronalta. Jatkoajalla Petri Kokko ja tyhjä maali edessä, kiekko Tarkin hanskaan. Seuraavassa vaihdossa Paakkolanvaara lataa kiekon kolmen metrin Koskisen selän taakse. Oli kivaa.
Joo, noitahan riittää vaikka muille jakaa. Onneksi itse en vielä tuolloin niin paljon kiekosta ymmärtänyt tai tunteella ottanut pelejä, olin sen verran nuori. Viisi kevättä putkeen samalta joukkueelta turpaan kuitenkin aiheuttaa traumoja vaikka sitten jälkikäteenkin tajuttuna.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan sama kumpi tästä sarjasta menee jatkoon, niin finaaliin ei ole asiaa. Ilveksen peli laskenut aivan helvetisti ja pelaajia putoaa aivan perkeleesti ja Kärpille maalinteko aivan älyttömän vaikeata.

Ei TPS-IFK sarjasta yhtään sen ihmeellisempää joukkuetta tule vastaan. Jos KooKoo vie sarjansa, niin finaalipaikka lähellä tämän sarjan voittajalle. Sitä en tiedä miten Jukureita vastaan riittäisi, kun en ole heidän sarjaa seurannut.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voittomaali tulee ajassa: 70.32 - 80.00
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Meitin junnarit, Hyryn aloitukset. We go, and we rock and we roll!!!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Saakeli, mä oon niinku Lloyd Bridgesin näyttelemä lennonjohtaja Airplane-leffassa. Ajattelin aluksi ihan vaan katsoa matsin. Eka erätauolla aukesi pils, toka tauolla IPA, nyt hain sormellisen skottilaista single maltia.

Väärä viikonloppu jne.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Marjamäki on kyllä huikean hyvä valmentaja.

Mutta kyllähän pelkästään tämä pudotuspelien otteluohjelma suoraan ”käskee” pelaamaan träppiä. Neljä peliä viiteen päivään, niin ei tuollainen Ilveksen pelitapa vain ole järkevä vaihtoehto vs träppi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä ottelu haiskahtaa kyllä Julius Junttilan jatkoaikamaalilta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikäs täällä nyt on Ipan faneihin mennyt? Eihä tässä mikään ole ratkennut mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös