Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Toisaalta, jos Ilves tämän nyt hoitaa, niin aika kova henkinen isku Kärpille.
Huikea sarja, hienot jengit.
Ei Ilves ole mikään Tappara.
Toisaalta, jos Ilves tämän nyt hoitaa, niin aika kova henkinen isku Kärpille.
Huikea sarja, hienot jengit.
Jännä että toissapäivänä Anttila otti puolestaan jotain 17 omanpään aloitusta putkeen joista nakkasivat aina pitkän kiekon.Oli kyllä koko Ipan sentteristöltä aika surkea suoritus nuo lopun 6 v 5 aloitukset. Ei voi jokaista hävitä jos aikoo johtoa puolustaa kunnialla.
Joo, noitahan riittää vaikka muille jakaa. Onneksi itse en vielä tuolloin niin paljon kiekosta ymmärtänyt tai tunteella ottanut pelejä, olin sen verran nuori. Viisi kevättä putkeen samalta joukkueelta turpaan kuitenkin aiheuttaa traumoja vaikka sitten jälkikäteenkin tajuttuna.Aisssaatana, muistuipas taas mieleen eräs maanantai-ilta 13 vuoden takaa Baronalta. Jatkoajalla Petri Kokko ja tyhjä maali edessä, kiekko Tarkin hanskaan. Seuraavassa vaihdossa Paakkolanvaara lataa kiekon kolmen metrin Koskisen selän taakse. Oli kivaa.
Aivan sama kumpi tästä sarjasta menee jatkoon, niin finaaliin ei ole asiaa. Ilveksen peli laskenut aivan helvetisti ja pelaajia putoaa aivan perkeleesti ja Kärpille maalinteko aivan älyttömän vaikeata.
Minä en väitä. Vaikka Ilves voittais tänään niin huomenna isketään taas.Väitän, että seuraavan maalin tekijä voittaa tämän sarjan.
Ja Tapparahan on pelkkä hiihtelijä.. lähiotannalla.Ei Ilves ole mikään Tappara.
Itse näen asiat eritavalla, kun pystytään tasaviisikoin pitämään peli hallussa ja vastustaja boxin ulkopuolella ihan hallitusti niin se on hallintaa, mut toki perus penkkiurheilija näkee eritavalla..Ei olla oltu ekan erän jälkeen ollenkaan.
Ei niin. Ilves ei herätä yhtä kovaa vitutusta.Ei Ilves ole mikään Tappara.
Ekaan kymppiin ylivoimalla.Voittomaali tulee ajassa: 70.32 - 80.00
Ja Kärppien väärän vaihdon jälkeen. Saa ottaa talteen.Ekaan kymppiin ylivoimalla.
Ei ole mitään erityistä vihaa. Träppiä vihaan ja tuo tilanne oli vain huvittava.Mistä tämä nimim. Walkin:n Oulun Kärpät -viha kumpuaa.
Itse näen asiat eritavalla, kun pystytään tasaviisikoin pitämään peli hallussa ja vastustaja boxin ulkopuolella ihan hallitusti niin se on hallintaa, mut toki perus penkkiurheilija näkee eritavalla..
Tietäjät tietää ;)Olet siis perus penkkiurheilijaa asiantuntevampi?
Kylmänä jos viittaat jatkoon menoon niin ostan.Ilvekselle käy kyllä kylmät tässä sarjassa.