Minusta onnistumista pitää juhlia ja rajusti. Varsinkin loppuhetkillä. Kävi miten tahansa niin huomenna jatkuu.Aaltoset ja kumppanit juhlivat tuolla yhtä tasoitusmaalia kuin jotain mestaruutta. Minun mielestäni heidän pitäisi hävetä.
Älä laita tällaista. :DVarsinkin käsimaali :)
Sano vaan niin tuntuu paremmalta :)Joko saa sanoa ääneen. Ilves sulaa
Pystyttäkää vielä patsas tonne Oulun torille, mä häpeenAaltoset ja kumppanit juhlivat tuolla yhtä tasoitusmaalia kuin jotain mestaruutta. Minun mielestäni heidän pitäisi hävetä.
No 5-5 pelissä ollaan selvästikin edellä joten pysytään boxista pois ja etiäpäin
Nojaa. Ilveksen pelitapa syöty pois. Tätä pelkäsin itse, että miten träppiä vastaan pärjätään, ja vähän huonolta näyttää. Bensa loppu, kun pelitapa niin paljon raskaampi kuin träppiseisoskelu. Jos ei olisi pleijarilinjaa, niin nopeudella saisi hankittua jäähyjä, mutta nyt kun saa roikkua, niin tuo pelitapa ei toimi yhtään.Tämä sarja muuten kääntyy Kärpille jos tämän voittavat. Sama kuin TPS-HIFK sarjassa, näyttää vähän että Ilveksellä ei sittenkään hermo kestä, vanha rutiini ja voittamisen kulttuuri on taas Kärppien puolella. Näistä tilanteista Kärpät on noussut aina, siitä on espoolaisenakin kokemusta. Ilves taas ollut enemmänkin toisella puolella näissä lopun sulamisissa.
Sortuisivatko tosiaan väärään vaihtoon tai ampumaan kiekon katsomoon?Jatkoajalla tulee muuten sitten Kärpille ensimmänen jäähy. Se mahdollisuus pitää käyttää tylysti.