Vieläkö voidaan päässä pudotuspeleihin!Hyvä SaiPa! Uuteen nousuun, tästä se alkaa.
Vieläkö voidaan päässä pudotuspeleihin!Hyvä SaiPa! Uuteen nousuun, tästä se alkaa.
Näkyy toki, muttei sitä, onko kokonaan. Ainakin mun töllössä.Eihän tuo nyt missään kuvakulmasta näy ylittävän maaliviivaa. Voi käydä, mutta helsinkiläinen tulee siihen kameran eteen, niin ei voi täysin todeta mitä kävi.
Eihän tuo nyt missään kuvakulmasta näy ylittävän maaliviivaa. Voi käydä, mutta helsinkiläinen tulee siihen kameran eteen, niin ei voi täysin todeta mitä kävi.
Piiroinen on kyllä oikeasti aika hyvä rankkareilla.Kiviaholla oli ainakin ennen tätä iltaa vielä Piiroista paremmat rankkaritilastot. Joskin oli torjunut niitä vähemmän.
Näkyy toki, muttei sitä, onko kokonaan. Ainakin mun töllössä.
Olihan se selvästi kokonaan yli patjan alla. Samaan tulokseen taisivat tulla tuomaritkin.Ei ole yli, jos ei ole kokonaan yli.
Ei ole yli, jos ei ole kokonaan yli.
Näkyy toki, muttei sitä, onko kokonaan. Ainakin mun töllössä.
Joo, en sitä tietenkään kieltänyt. Mutta niin on ollut Kiviahokin.Piiroinen on kyllä oikeasti aika hyvä rankkareilla.
No perkele, meidän kakkostöllö ovvaan 32, eli oikeassa olet. Sitäpaitsi, kauheen leuhkaa lesoilla tommosella elokuvascrenillä. Vitun rikas.Omassa 4K 75 tuumaisessa ja Katsomo plus -kombolla näkyi selvästi, että oli sisällä. Johtopäätös: tarvitset isomman television.
Mun elokuvahuoneen 8k kakkosprojektori 1500 tuumaa näytti myös tulostaulun yhtä aikaa ja aika oli jo loppunut. Ja on muuten suora VPN-yhteys raakakuvaan lähetyksestä.Omassa 4K 75 tuumaisessa ja Katsomo plus -kombolla näkyi selvästi, että oli sisällä. Johtopäätös: tarvitset isomman television.
Aika iso huone vissiin.Mun elokuvahuoneen 8k kakkosprojektori 1500 tuumaa näytti myös tulostaulun yhtä aikaa ja aika oli jo loppunut. Ja on muuten suora VPN-yhteys raakakuvaan lähetyksestä.
Hyvä laatu kyllä päätykamerassa, paska kuvakulma.Tää päätykamera on muuten ihan hyvä, mutta se on koko ajan sen verran myöhässä että kuvaa ihan väärään suuntaan.