Pe 1.3.2024 JYP - Ilves

  • 6 747
  • 178

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei tarvitse varmaan kahta erää kauempaa tätä spektaakkelia katsoa.

JYP on jo aikoja sitten luovuttanut, mutta silti ollaan jakseltu toistaa, ettei JYP muka koskaan luovuta. Itsekin uskoin tähän vielä pari viikkoa sitten.

Ainoa jännitettävä asia on taas Jerryn pisteet. Muutenhan tämä on tämä on ihan läpihuuto juttu Ilvekselle, joka tulee voittamaan ottelun vähintään 3 maalilla.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sami Niku palaa ihastuttamaan Jyväskylään. Viime pelissä aukesi maalitili Ilves-paidassa - tänään lisää?

Ottaako Ilves takaisin paikkansa sarjan kärjessä, minkä vääryydellä ja viekkaudella vähemmän lahjakas pikkuserkku eilen ryöväsi?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Onnea pisteistä Ilves!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Toivottavasti muuten Ilveksen fanit pysyy ainakin ottelun alkuun saakka omalla foorumillaan. ”Oottepa negatiivisia, tasainen peli tulee” kommentteja ei oikein jaksas lukee niinku.
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä olen näitä juttuja tottunut lukemaan ja kuulemaan jossa onnitellaan etukäteen, milloin ylivoimaisesta voitosta, milloin sarjan kärkipaikasta jne.......
Mutta empä ole nähnyt vielä yhtään peliä jossa vastustajan joukkue olisi etukäteen luovuttanut. Ne on ollut tiukkoja vääntöjä ja käytännössä useimmiten maalin pelejä.
Luultavasti tänäänkin tulee sellainen.
Toivottavasti olen väärässä!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
JYPillä lienee vaikeuksia saada kolme kenttää kasaan ja niistäkin saadaan maksimissaan yksi liigatasolle kelpo kenttä, olettaen että Puustinen palaa. Penkin takana onneksi yksi pelitapanero ja yksi johtava reagoija, joten se tasoittaa voimasuhteita.

Jerry vs. Ilveksellä vahvistettu Palve kiinnostaa. Kiva nähdä myös sarjan paras pakki taas Hippoksella.

Hauskaa olisi kokea edes semisti tasainen matsi, mutta joku 1-5+ lienee kiikarissa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jännityksellä odotan iskeekö Niku tänään hattutempun… Todennäköisesti.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Minä olen näitä juttuja tottunut lukemaan ja kuulemaan jossa onnitellaan etukäteen, milloin ylivoimaisesta voitosta, milloin sarjan kärkipaikasta jne.......
Mutta empä ole nähnyt vielä yhtään peliä jossa vastustajan joukkue olisi etukäteen luovuttanut. Ne on ollut tiukkoja vääntöjä ja käytännössä useimmiten maalin pelejä.
Luultavasti tänäänkin tulee sellainen.
Toivottavasti olen väärässä!

Yleensä JYP on luovuttanut toisen erän alussa, joskus ekan erän puolessa välissä. Tästä ottelusta on turha odottaa tasaista peliä. Toki itselleen voi uskotella, mitä haluaa. Kiekonhallinta on about 60% vieraille. Siellä on kotijoukkueella lähes kolme kenttää sellaisia pelaajia, jotka ovat kentällä selviytymässä ja kiekolla ei osata tehdä mitään.

Vielä kun Veikkaus tarjoaa selkeää 1.48 ylikerrointa, niin eihän tuota kannatta kenenkään jättää käyttämättä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP tänään:

Turkulainen - Lassila - Puustinen
Smith - Malinen - Rooba
Tumanovs - Tohila - Vidgren
Huovila - Koskela - Varga

Winberg - Honka
Eronen - Vainio
Peltola - Pulkkinen

Vehviläinen (Hannikainen)
---

Sanattomaksi vetää tämä kokoonpano. Ainakin nuoret saa peliaikaa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei herranisä miten kamala kokoonpano :D
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Luojan kiitos ei taistella enää pudotuspeleihin pääsystä… Tänään ois toki aivan ihanaa voittaa mutta lopulta ihan se ja sama.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP tänään:

Turkulainen - Lassila - Puustinen
Smith - Malinen - Rooba
Tumanovs - Tohila - Vidgren
Huovila - Koskela - Varga

Winberg - Honka
Eronen - Vainio
Peltola - Pulkkinen

Vehviläinen (Hannikainen)
---

Sanattomaksi vetää tämä kokoonpano. Ainakin nuoret saa peliaikaa.
Onhan siinä kokonaista yksi liigatason hyökkäysketju. Katellaanpa syssymmällä.
 

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga
Ilves:

Eemeli Suomi - Oula Palve - Jani Nyman
Samuli Ratinen - Matias Mäntykivi - Joona Ikonen
Simon Stransky - Petr Kodytek - Ville Meskanen
Juuso Könönen - Mike O'Leary - Santeri Virtanen

Dominik Masin - Sami Niku
Niklas Friman - Adam Clendening
Juho Rautanen - Arttu Pelli
Otto Latvala

Jakub Malek
(Jonas Gunnarsson)
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on Ilveksen neloskenttäkin ainakin paperilla hyvännäköinen, kun Bau ja Gregoire tiputettu pois. Päkkilä ja Parikka pois niistä jotka mahtuisivat kokoonpanoon, mutta ihan hyvät paikkaajat heille löytyy tällä hetkellä.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP tänään:

Turkulainen - Lassila - Puustinen
Smith - Malinen - Rooba
Tumanovs - Tohila - Vidgren
Huovila - Koskela - Varga

Winberg - Honka
Eronen - Vainio
Peltola - Pulkkinen

Vehviläinen (Hannikainen)
---

Sanattomaksi vetää tämä kokoonpano. Ainakin nuoret saa peliaikaa.
Ja mun mielestä noille nuorille olisi parasta päästä junnuihin pelaa, kun niillä on kumminkin panosta peleissä.
 

jakke-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saa JYP:in ykkösketju pelata sellaisen +3/4 maalin illan, jos edes haaveillaan pisteistä. Alemmat ketjut tulee todennäköisesti ottamaan sen keskimäärin -1/ketju. Erikoistilanteet tulevat menemään todennäköisesti aika tasan. 1YV tulee toivottavasti pelaamaan paljon. Olisiko Heiskanen hereillä ja hyödyntäisi aikalisää 1YV:n lepuutukseen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja mun mielestä noille nuorille olisi parasta päästä junnuihin pelaa, kun niillä on kumminkin panosta peleissä.
Kaikesta huolimatta miesten pelit kehittää huomattavasti enemmän, vaikka junnuissa voisi saavuttaakin jotain joukkueena. Jokainen matsi mitä tällä kaudella pelaavat on plussaa ensi kaudelle.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
- Niku Jyväskylässä Ilves-nutussa

- Turkulainen vs Palve, kamppailu pistepörssin voitosta

- Ilves teoriassa parhaalla kokoonpanolla. Nelosen laidat tosin tulee pitkältä pelitauolta kehiin.

- Ilves tarvitsee ehdottomasti täydet 3p runkosarjan voittokamppailuun

- Vedonlyöntitoimistot antavat todennäköisyydeksi sille, että tuo Ilveksen toivoma 3p tästä pelistä ei toteudu 38%.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikesta huolimatta miesten pelit kehittää huomattavasti enemmän, vaikka junnuissa voisi saavuttaakin jotain joukkueena. Jokainen matsi mitä tällä kaudella pelaavat on plussaa ensi kaudelle.
Tästä vähän eri mieltä. Jokinen sanoi mun mielestä hyvin, että se ei kehitä pelaajaa jos on vaan selviytymässä kentällä ja JYPin puolella on mielestäni pelaajia jotka on nimenomaan vaan selviytymässä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä vähän eri mieltä. Jokinen sanoi mun mielestä hyvin, että se ei kehitä pelaajaa jos on vaan selviytymässä kentällä ja JYPin puolella on mielestäni pelaajia jotka on nimenomaan vaan selviytymässä.
Se riippuu miten asiaa katsoo. Vähintäänkin siinä oppii minkä tasoisia vastustajia miehissä tulee vastaan, eli vaatimustaso tulee selväksi.

Onhan se selvää, ettei pelitaktisia asioita kauheasti opi, mutta mielestäni se ei olekaan oleellisin asia, jos pelaajan ammattilaisura on ihan alkutekijöissään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös