Minä olen näitä juttuja tottunut lukemaan ja kuulemaan jossa onnitellaan etukäteen, milloin ylivoimaisesta voitosta, milloin sarjan kärkipaikasta jne.......
Mutta empä ole nähnyt vielä yhtään peliä jossa vastustajan joukkue olisi etukäteen luovuttanut. Ne on ollut tiukkoja vääntöjä ja käytännössä useimmiten maalin pelejä.
Luultavasti tänäänkin tulee sellainen.
Toivottavasti olen väärässä!
Onhan siinä kokonaista yksi liigatason hyökkäysketju. Katellaanpa syssymmällä.JYP tänään:
Turkulainen - Lassila - Puustinen
Smith - Malinen - Rooba
Tumanovs - Tohila - Vidgren
Huovila - Koskela - Varga
Winberg - Honka
Eronen - Vainio
Peltola - Pulkkinen
Vehviläinen (Hannikainen)
---
Sanattomaksi vetää tämä kokoonpano. Ainakin nuoret saa peliaikaa.
Ja mun mielestä noille nuorille olisi parasta päästä junnuihin pelaa, kun niillä on kumminkin panosta peleissä.JYP tänään:
Turkulainen - Lassila - Puustinen
Smith - Malinen - Rooba
Tumanovs - Tohila - Vidgren
Huovila - Koskela - Varga
Winberg - Honka
Eronen - Vainio
Peltola - Pulkkinen
Vehviläinen (Hannikainen)
---
Sanattomaksi vetää tämä kokoonpano. Ainakin nuoret saa peliaikaa.
Kaikesta huolimatta miesten pelit kehittää huomattavasti enemmän, vaikka junnuissa voisi saavuttaakin jotain joukkueena. Jokainen matsi mitä tällä kaudella pelaavat on plussaa ensi kaudelle.Ja mun mielestä noille nuorille olisi parasta päästä junnuihin pelaa, kun niillä on kumminkin panosta peleissä.
Tästä vähän eri mieltä. Jokinen sanoi mun mielestä hyvin, että se ei kehitä pelaajaa jos on vaan selviytymässä kentällä ja JYPin puolella on mielestäni pelaajia jotka on nimenomaan vaan selviytymässä.Kaikesta huolimatta miesten pelit kehittää huomattavasti enemmän, vaikka junnuissa voisi saavuttaakin jotain joukkueena. Jokainen matsi mitä tällä kaudella pelaavat on plussaa ensi kaudelle.
Teidän nelosen laidat menisi meillä kakkoseen 20min peliajalla.- Ilves teoriassa parhaalla kokoonpanolla. Nelosen laidat tosin tulee pitkältä pelitauolta kehiin.
Se riippuu miten asiaa katsoo. Vähintäänkin siinä oppii minkä tasoisia vastustajia miehissä tulee vastaan, eli vaatimustaso tulee selväksi.Tästä vähän eri mieltä. Jokinen sanoi mun mielestä hyvin, että se ei kehitä pelaajaa jos on vaan selviytymässä kentällä ja JYPin puolella on mielestäni pelaajia jotka on nimenomaan vaan selviytymässä.