Pe 1.2.2008 SM-liiga otteluseurantaketju

  • 62 082
  • 344
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IFK tasoittaa ja taas miehet kirkuu kuin naiset, oikeasti. LOL.
Voihan se olla, että hallissa on oikeasti jäljellä enää naispuolisia kotijoukkueen kannattajia. Kuulemma perinteiset brändin miehet lähtivät silppuavat kausarit lennellen ulos hallista, kun Ustrnul veti kilpikonnat Wilmille. Se oli kuin perseraiskaus IFK-kiekolle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tämä peli hävittiin siinä vaiheessa kun Buster talutettiin kentältä.

Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon. Kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.

Oot sä vain fiksu mies Muukkonen.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Ei jumalauta, hakki vertaa vescea Metropolitiin. Herätys nyt siellä!
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
JOOOOONAAAAAAAAAAAS RIEKKINEEEEEEEEEEN!!!! Ei jääty nollille! Jes!

Ero meidän ja Jyskylän välillä on yksi vitunImmonen. No meillä on Joonas.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon, kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.

Oot sä vain fiksu mies Muukkonen.

Mä kysyn uudestaan ihan ilman sarvia ja hampaita. Luuletko, että Ustrnul ei olisi ajanut Stapletonia paikan tullessa vaikka Helenius olisi ollut kentällä?
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon, kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.

Oot sä vain fiksu mies Muukkonen.

Hei Spede ole nyt jo hiljaa! Eikö sulla ole mitään järkevää sanottavaa. Helge oli avauksessa vain tappelemassa Ustrnulin kanssa ja se aloitti sen tappelun. Kannattaisko Sheddenin miettiä shöy-tappeluihin.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Mä kysyn uudestaan ihan ilman sarvia ja hampaita. Luuletko, että Ustrnul ei olisi ajanut Stapletonia paikan tullessa vaikka Helenius olisi ollut kentällä?

Luuletko että tässä nyt on kyse siitä taklauksesta? Lähinnä varmaan sitä koulutus operaatiota tässä perään kuulutetaan.
 

S. Avery

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon, kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.

Oot sä vain fiksu mies Muukkonen.

Sul o varmaan jotain henkilökohtasta Muukkosta vastaan, joka viestit mainitset Muukkosen ja Heleniuksen pelikiellon. Yrit pääst yli tost pelikiellosta.
Liboril ei olis muuten ollut mitään järkee lähtee tappelee jonkun Willmin kanssa, mut jokerifanit itkee ettei uskaltanu lähtee tappelee, ei vaan pysty ymmärtää.
 

kalppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon. Kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.

Oot sä vain fiksu mies Muukkonen.

Jep jep, Muukkosen syy jos häviätte. Heluna ei ois ansainnu edes rangaistusta ja tässä pelissä ois luultavasti tehnyt ainaki vakiot pari maalia.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siehän vittu hauska oot...

Mä luulen että kuvan kaverit ovat reilusti fiksumpia kuin Obi, tai itse asiassa aivan varmasti ovat.

Mutta mitäpä muuta odottaa kun linkittäjä on todennäköisesti finninaamainen räkäposki joka on päässyt salaa vanhempien koneelle.

Itse pelistä radiosta ja netistä seurattuna voi sanoa että mukavan tunnerikas on ollut, mutta loukkaantumisia en olisi toivonut.
Mutta toivotaan että ei mitään vakavampaa ole Stapletonilla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mä kysyn uudestaan ihan ilman sarvia ja hampaita. Luuletko, että Ustrnul ei olisi ajanut Stapletonia paikan tullessa vaikka Helenius olisi ollut kentällä?

Katso pelin jäähytilastoa, sen lisäksi meiltä useampi pelaaja on saanut ottaa vastaan törkeitä otteita brändiltä. Outo sattuma, ensimmäistä kertaa brändin peli on tuollaista ja ensimmäistä kertaa Helenius on katsomossa.

Outoa, no onneksi Muukkonen on fiksu mies.
 

julle-jr

Jäsen
Luuletko että tässä nyt on kyse siitä taklauksesta? Lähinnä varmaan sitä koulutus operaatiota tässä perään kuulutetaan.
Kertokaa nyt sitten miksi vitussa Liborin olisi pitänyt lähteä suihkuun sen takia että vastustajan rakkikoira tulee kiukuttelemaan? Vittuako siitä mitään iloa saa jos liiskaa jonkun saakelin Wilmin.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Liboril ei olis muuten ollut mitään järkee lähtee tappelee jonkun Willmin kanssa, mut jokerifanit itkee ettei uskaltanu lähtee tappelee, ei vaan pysty ymmärtää.
Ymmärrätkö jos asiat olisi ollut toisinpäin. Esim. Helge olisi jyrännyt Vescen ja Pikkarainen haastanut Helgen, joka ei tekisi mitään.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Kyllä on itkemistä muutamalta narrilta täällä. Yrittäkää nyt ymmärtää, että siellä pelataan kiekkoa ja siihen kuuluvat myös taklaukset, myös ns. tähtipelaajia taklataan, vaikka siellä olisi Helenius mukana. Pikkaraisen teko oli tyhmä ja sai ansaitsemansa rangaistuksen, toki Kermanin pienet jurkat avittivat isoon rangaistukseen, mutta ansaittu silti. Te ette muuten ole edes hauskoja, vaikka yritätte sitä, siihen tarvitaan älykkyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös