IN YOUR FACE!
1-2! Tommmmmiiiiii Sannnntalaaaaaaaa!!!!
Ai että mä nautin!
EDIT. VOI VITTU! VESCE!
IFK tasoittaa ja taas miehet kirkuu kuin naiset, oikeasti. LOL.
Kuka kirkuu ja mitä kirkuu...
IN YOUR FACE!
Ai että mä nautin!
EDIT. VOI VITTU! VESCE!
IN YOUR FACE!
Ai että mä nautin!
EDIT. VOI VITTU! VESCE!
Voihan se olla, että hallissa on oikeasti jäljellä enää naispuolisia kotijoukkueen kannattajia. Kuulemma perinteiset brändin miehet lähtivät silppuavat kausarit lennellen ulos hallista, kun Ustrnul veti kilpikonnat Wilmille. Se oli kuin perseraiskaus IFK-kiekolle.IFK tasoittaa ja taas miehet kirkuu kuin naiset, oikeasti. LOL.
Tämä peli hävittiin siinä vaiheessa kun Buster talutettiin kentältä.
JOOOOONAAAAAAAAAAAS RIEKKINEEEEEEEEEEN!!!! Ei jääty nollille! Jes!
JOOOOONAAAAAAAAAAAS RIEKKINEEEEEEEEEEN!!!! Ei jääty nollille! Jes!
Jep. Propsit sulle.Saanko minä arvata? Jompi kumpi näistä?
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon, kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.
Oot sä vain fiksu mies Muukkonen.
Hyvä pisteautomaatti tasotti!
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon, kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.
Mä kysyn uudestaan ihan ilman sarvia ja hampaita. Luuletko, että Ustrnul ei olisi ajanut Stapletonia paikan tullessa vaikka Helenius olisi ollut kentällä?
Tämä oli ihan odotettua kun Muukkonen pisti Heleniukselle 2 ottelun pelikiellon. Kiitos Muukkonen, Jokerit ja erityisesti Stapleton kiittää.
Siehän vittu hauska oot...
Mä kysyn uudestaan ihan ilman sarvia ja hampaita. Luuletko, että Ustrnul ei olisi ajanut Stapletonia paikan tullessa vaikka Helenius olisi ollut kentällä?
Kertokaa nyt sitten miksi vitussa Liborin olisi pitänyt lähteä suihkuun sen takia että vastustajan rakkikoira tulee kiukuttelemaan? Vittuako siitä mitään iloa saa jos liiskaa jonkun saakelin Wilmin.Luuletko että tässä nyt on kyse siitä taklauksesta? Lähinnä varmaan sitä koulutus operaatiota tässä perään kuulutetaan.
Ymmärrätkö jos asiat olisi ollut toisinpäin. Esim. Helge olisi jyrännyt Vescen ja Pikkarainen haastanut Helgen, joka ei tekisi mitään.Liboril ei olis muuten ollut mitään järkee lähtee tappelee jonkun Willmin kanssa, mut jokerifanit itkee ettei uskaltanu lähtee tappelee, ei vaan pysty ymmärtää.